וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת גן מחפשת ניצחון ראשון באירופה על חשבון ריגה

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 12:32

אחרי ההפסד לא.א.ק אתונה יצאה הקבוצה של שמוליק ברנר לצ'כיה, שם תארח את הקבוצה הלטבית (18:30) שהדהימה את בון ומציגה את ברטאנס הוותיק. רועי הובר: "רוצים להמשיך בקו ההתקדמות שלנו"

מכבי עירוני רמת גן תמשיך את העונה האירופית שלה מחר (שלישי, 18:30) כשתארח באופבה שבצ'כיה את VEF ריגה במסגרת המחזור השני בליגת האלופות של פיב"א. רמת גן הפסידה את משחק הבכורה שלה במפעל לא.א.ק אתונה, בעוד הקבוצה הלטבית הפתיעה בביתה את טלקום בון מגרמניה.

רמת גן המריאה אתמול בצהריים לצ'כיה על מנת להתאקלם באולם שיהיה האולם הביתי שלה לעונה הזאת. החבורה של שמוליק ברנר מגיעה למשחק מעודדת מהניצחון על קרית אתא בליגה, כשאייזיאה מיילס ממשיך להיעדר ונמצא בספק גם להתמודדות מחר. במועדון נחושים לרשום את הניצחון הראשון שלהם העונה באירופה, ולא להיקלע למלחמה על המקום השלישי בבית, אך יודעים במקביל כי ריגה היא קבוצה איכותית יותר מהשם שלה. בשל היעדר טיסות, תשוב רמת גן ארצה רק ביום שישי.

"אנחנו יוצאים פעם ראשונה למשחק ביתי בצ'כיה", אמר רועי הובר ערב היציאה, "למרות שנחסר את הקהל הביתי שלנו אנחנו מאד נחושים להשיג ניצחון ראשון במפעל הזה. אנחנו מגיעים למשחק בתחושות טובות אחרי ניצחון ליגה ראשון, ורוצים להמשיך בקו ההתקדמות שלנו, בשאיפה גדולה להשיג ניצחון ראשון במפעל האירופי".

שחקן עירוני רמת גן אייזאה מיילס. דני מרון
בספק למשחק. מיילס/דני מרון

VEF ריגה היא הקבוצה השלטת בכדורסל הלטבי בשנים האחרונות. הקיץ צירפה הקבוצה את אחד הכדורסלנים המובילים במדינה, דאיריס ברטנס, אחיו של שחקן ה-NBA לשעבר דיוויס, שגם הוא שיחק ב-NBA וביורוליג ולאחרונה בבטיס הספרדית. בניצחון על בון קלע ברטאנס 20 נקודות. שחקן מוביל נוסף הוא יוסוף סאנון, שנבחר בעברו בדראפט, ומככב גם בנבחרת אוקראינה שתפגוש את ישראל בעוד מספר שבועות במוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully