וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוטיריו הודיע לראשי סכנין שיחזור לישראל, גם אומאונגה יחזור?

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 12:18

בלם הקבוצה שקיבל אישור לכמה ימי חופשה, יחבור לאימונים לקראת חידוש הליגה מול בית"ר. אומאונגה מקווה לקבל הצעה ולעזוב בינואר

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

בלמה של בני סכנין קונסטנטינוס סוטיריו הודיע לראשי הקבוצה שיחזור במהלך היום לישראל אחרי שקיבל אישור לכמה ימי חופש במהלך הפגרה. סוטיריו, שעבר לפני שיצא לחופשת מולדת לדירתו של חברו אנדראס קארו , בלמה של מכבי פתח תקוה, חושש כמובן מהמצב בצפון הארץ.

כזכור, רק ביום המשחק האחרון מול מכבי חיפה הוא שמע נפילות של שברי יירוט בסמוך לאזור בו הוא מתגורר. למרות החשש, סוטיריו בשלב זה לא דורש לעזוב וממשיך כרגיל, כאשר היום כאמור הוא צפוי לנחות בישראל.

גם סטפן אומאונגה, שבניגוד לקפריסאי כן דורש לעזוב, יחזור לארץ לפי הודעתו לאנשי הקבוצה. אומאונגה נסע לחופשה עם משפחתו ברומניה וגם הוא צפוי לחזור. כידוע, השחקן רצה לעזוב את הקבוצה, אך בסכנין מסרבים בשלב זה לשחררו. בכל מקרה, השחקן מקווה שבחודש ינואר הוא יוכל להביא הצעה שתאפשר לסכנין לשחררו.

סטפן אומאונגה שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי
עדיין נחוש לעזוב. סטפן אומאונגה/מאור אלקסלסי

אומאונגה הגיע לסיכום בעל פה עם הקבוצה על קיצור חוזהו משלוש עונות לשתי עונות, כך שבתום העונה הנוכחית חוזהו ייגמר. בסכנין עוקבים אחר הנחיות פיקוד העורף, כאשר המשחק בשבת מול בית"ר ירושלים אמור להתקיים בעכו ללא קהל, אך ההסלמה בצפון מדאיגה את אנשי הקבוצה וכאמור אלה עוקבים כל העת אחר הנחיות פיקוד העורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully