וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליות כסף וארד לישראל באליפות העולם בסמבו

ליזה קובליוב סיימה במקום השלישי (במשקל עד 65 ק"ג), עומר דדון, המתחרה במשקל 80+ ק"ג , ניצחה בשלבים הראשונים בצורה משכנעת, ובגמר פגשה יריבה מרוסיה והפסידה לאחר קרב צמוד

מדליות לישראל באליפות העולם בסמבו. יחצ,
מדליות לישראל באליפות העולם בסמבו/יחצ

שתי מדליות לישראל באליפות העולם בסמבו עד גיל 21 שנערכה בלרנקה, קפריסין. ליזה קובליוב סיימה במקום השלישי (במשקל עד 65 ק"ג) בקרב על מדליית הארד ניצחה ליזה 1:10 יריבה מהולנד. עומר דדון, המתחרה במשקל 80+ ק"ג , ניצחה בשלבים הראשונים בצורה משכנעת, ובגמר פגשה יריבה מרוסיה והפסידה לאחר קרב צמוד.

באליפות השתתפו כ-780 ספורטאים מ-36 מדינות. נציין שבחודש שעבר זכה הספורטאי מתן אינגליצקי בסגנות אליפות העולם ובמדליית הכסף באליפות העולם בסמבו חופים.

שי גייזינגר, מנכ"ל איגוד הסמבו אמר: "למרות התקופה הקשה האחרונה ומה שקורה בארץ,דבר שגרם לא לצאת להרבה תחרויות ופגיעה בהכנות - אליזבת ועומר הוכיחו את עצמן והביאו גאווה ענקית למדינת ישראל. זו עבודה קשה וההקרבה שלהן, העבודה של מאמן הנבחרת פבל מוסין ושיתוף הפעולה עם התאחדות "אילת". אנו עם הפנים קדימה לקראת משחקי העולם 2025 ואני בטוח שהספורטאים והספורטאיות שלנו ימשיכו להביא גאווה לכל עם ישראל גם שם."

אריק קפלן, נשיא התאחדות "אילת", ציין: "הישגיהן של עומר ושל אליזבת מספרות על איכותה ומוכנותה של נבחרת הסמבו וזאת ממש בפתחם של משחקי העולם 2025. הכושר והיכולת המצוינת הן תוצאות של עבודה קשה של הספורטאיות בשילוב עם אימון מקצועי והמעטפת שאותה הספורטאים מקבלים".

  • עוד באותו נושא:
  • מדליות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully