וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הציוץ: קבוצות הליגה יפעלו למהלך נגד WADA?

עודכן לאחרונה: 14.10.2024 / 13:35

הבעלים של הפועל ת"א ביקר אחרי שבוורלי ומוטלי נלקחו לבדיקה, בדירקטוריון המנהלת מודים שהמצב בעייתי: "רודפים אחרי שחקנים, צריך להגיע להסדר"

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

האם מנהלת הליגה תגיב לטובת הפועל תל אביב בעקבות אירועי המשחק אמש (ראשון) מול הפועל ירושלים? כזכור, בסיום המשחק שחקני הפועל תל אביב פטריק בוורלי וג'ונתן מוטלי נלקחו לבדיקת סמים על ידי נציגי WADA (סוכנות העולמית נגד סמים בספורט) שהיו באולם ללא הגרלה כפי שמאפשר להם החוק - דבר שגרם לבעלי הקבוצה עופר ינאי לצאת נגד הארגון בשאלה כיצד נעשה ההליך הזה.

כזכור, בעונה שעברה שחקן הפועל תל אביב קסבייר מנספורד כשל בבדיקת סמים והושעה לחודש, מהלך שבסופו של דבר פגע באדומים ברגעים הקריטיים של העונה, כולל ברבע גמר היורוקאפ.

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי. ברני ארדוב
"בכל העולם יש הסדרה של הנושא, ורק כאן ממשיכים לרדוף אחרי שחקנים"/ברני ארדוב
בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ברני ארדוב
יש צדק בדבריו. ינאי/ברני ארדוב

מאחורי הקלעים בדירקטוריון המנהלת מודעים לבעייתיות אך העובדה שהם אינם הריבון מקשה עליהם לקיים שיח עם הארגון. בחלק מהקבוצות היו שמחים לפעול כדי של-WADA לא תהיה אפשרות לבחור שחקנים ללא הגבלה במהלך משחקים ואימונים כפי שהם עושים כיום. במנהלת עצמם לא מתכוונים לגבות שחקנים שיתפסו בעבירות סמים, גם אם מדובר בסמים קלים.

"יש כאן בעיה עם ארגון שיש לו כוח בלתי מוגבל", אמר לוואלה ספורט אחרי מחברי הדירקטוריון במנהלת הליגה, "אם שחקן ייתפס מעשן מריחואנה ויפספס משחק קריטי רק כי ב-WADA בדקו אותו ללא סיבה מוצדקת לעין או ללא הגרלה, מדובר בעוול גדול. בכל העולם יש הסדרה של הנושא, ורק כאן ממשיכים לרדוף אחרי שחקנים שנמצאים מראש בסיטואציה לא נוחה.

"אנחנו צריכים להגיע להסדר מול WADA, אי אפשר לא ללכת איתם יד ביד, אבל אנחנו צריכים להגביל את הנושא הזה בצורה משמעותית, כך ששחקנים לא יהפכו למטרות לבדיקות חוזרות ונשנות. לא ברור כיצד הדבר הזה קורה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully