וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי טדי: השאלה שנותרה פתוחה במכבי תל אביב למשחק העונה

14.10.2024 / 10:12

ביום שאחרי הקביעה כי המשחק מול מכבי חיפה עולה לירושלים, יידע ז'ארקו לאזטיץ' לראשונה על מי מחמשת הפצועים שלו הוא יכול לבנות לקראת שבת

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

אחרי שקיימה משחק אימון ביום רביעי מול מכבי פתח תקוה ומיד אחריו יצאה לחופשה ארוכה של ארבעה ימים, שכללה בתוכה את יום הכיפורים, תחזור הערב מכבי תל אביב להתאמן בקרית שלום ותפתח בהכנות למשחק העונה בשבת מול מכבי חיפה.

אחרי שאמש הוסרה רשמית שאלת מיקום המשחק ונקבע שהוא יהיה בטדי בשבת עם קהל, כעת עומדת לפתחו של ז'ארקו לאזטיץ' שאלת כשירות השחקנים. הסרבי יצא לפגרת הנבחרות כשיש לו חמישה פצועים ותוך כדי החלים עידו שחר, אבל הוא קיבל עדכון שרז שלמה נפצע. המטרה ביומיים הקרובים, היא לקבל אור ירוק לכך שמבין החמישה, נותר רק רוי רביבו בגדר פצוע וזאת כמובן אם הנבחרות יסיימו את המשימות שלהן ללא פצועים.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרך לבירה. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

הערב באימון יידע לאזטיץ' אם הוא יכול לבנות על שגיב יחזקאל (עם מסיכה) ועל אופיר דוידזאדה לשבת, האם דור תורג'מן יכול להתחיל להתאמן אחרי השבתה מוחלטת של שבועיים וחצי וכן יידע הסרבי עד כמה המתיחה הקלה של רז שלמה, אכן קלה והוא יוכל להעמיד את עצמו לטובת המשחק הגדול בשבת.

עין אחת תהיה כמובן לכיוון המשחק של נבחרת ישראל באיטליה שם תהיה למכבי תל אביב הנציגות הכי גדולה של שחקנים כשעידן נחמיאס, גבי קניקובסקי, דור פרץ ואלעד מדמון, יפתחו יחד בהרכב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully