וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפחות מ-500 דולר: ארקיע משיקה קו חדש ל"מֶכָּה" של הכדורגל האנגלי

ארקיע משיקה קו למנצ'סטר במחיר שמתחיל ב-450 דולר לכיוון, עם אפשרות לרכוש חבילת ספורט - כניסה למשחקים של מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי, ליברפול ואברטון. האורח בטיסת הבכורה: איל ברקוביץ'

איל ברקוביץ' טס למנצ'סטר עם ארקיע/יחצ

חברת ארקיע השיקה הבוקר (שני) את הטיסה הראשונה על הקו החדש למנצ'סטר, אנגליה. את ההשקה ציינה החברה בשער שלפני העליה למטוס. עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע, ואיל ברקוביץ', ששיחק בעבר במנצ'סטר סיטי, גזרו יחדיו את הסרט החגיגי לפני ההמראה ולכל נוסע חולק פאי תפוחים עם דגל בריטניה.

מלבד טיסה, ארקיע משווקת גם חבילות למשחקי מפתח של הקבוצות ש"על הקו" - מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול ואברטון. הקו החדש יפתח בפני אוהדי הכדורגל הישראלים במחיר של החל מ-450 דולר לשני הכיוונים.

הקו החדש יופעל בתדירות של שתי טיסות בשבוע, בימי שישי ושני. לוח הטיסות יותאם בין היתר למועדי משחקי הפרמיירליג של ארבע הקבוצות שצוינו למעלה.

איל ברקוביץ' כורז לנוסעים למנצ'סטר/יחצ

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "בימים אלו, כשמרבית החברות הזרות אינן טסות לישראל ומספר הטיסות ליבשת הבריטית מצומצם, אנו נרגשים להשיק קו חדש למנצ'סטר ולפתוח בפני הישראלים שער כניסה חדש לאנגליה. עבור אוהדי הכדורגל הישראלים, זו בשורה של ממש. אני בטוח שהקו החדש יהיה מוצלח מאד ויענה על הביקוש ההולך וגובר לטיסות ליעדים עם תוכן ספורטיבי".

מנצ'סטר נמצאת במרחק של כשעתיים נסיעה ברכבת מלונדון. מדובר בעיר שהיא מרכז תרבותי של צפון מרכז אנגליה. מלבד כדורגל היא מציעה למבקרים מגוון רחב של אטרקציות, החל ממוזיאונים ועד חיי לילה תוססים וסצנת תרבות מפותחת, כשלהקות רבות יצאו ממנה משנות ה-60 ואילך. עם זאת, גולת הכותרת של העיר היא הכדורגל. שני אצטדיוני הענק, אתיחאד ואולד טראפורד, מהווים מוקד עלייה לרגל לאוהדים. בליברפול הסמוכה (כחצי שעה נסיעה ברכבת) נמצאים שניים מהמקדשים הגדולים של הכדורגל האירופי - אנפילד של המייטי רדס של ליברפול וגודיסון פארק של אברטון, האצטדיון הפעיל העתיק ביותר באנגליה (נבנה ב-1892).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully