וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכורה סיפקה הצצה לתפקיד החדש: "ראו מדוע הביאו את אבדיה"

משחקו הראשון של הפורוורד במדי פורטלנד חשף את התוכנית המקצועית מאחורי שילובו: "הפוזשנים הראשונים הלכו אליו, זה סוג של הצהרה"

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

פורטלנד ויתרה על לא מעט כדי לצרף אל שורותיה את דני אבדיה - אבל כבר במשחקו הראשון במדי קבוצתו החדשה, אפשר היה לראות מה התוכנית המקצועית שעומדת מאחורי ההימור עליו. אבדיה הסתפק ב-5 נקודות ו-5 ריבאונדים בהופעת הבכורה שלו הלילה (בין ראשון לשני) בניצחון 85:105 בסקרמנטו, והיה רחוק מלהבריק בצד ההתקפי (2 מ-8 מהשדה, כולל 1 מ-4 מהשלוש), אבל הראה ניצוצות מהיכולות שגרמו לבלייזרס לרצות אותו.

אבדיה נגע לא מעט בכדור, ובחלק מההתקפות קיבל קרדיט לקחת החלטות - מה שנראה כמו לא כמו אלתור, אלא חלק מתוכנית סדורה. הבלייזרס רוצים להפחית העונה את התלות בגארדים היוצרים שלה, סקוט הנדרסון ואנפרני סיימונס, ואבדיה שידוע כמוסר טוב יחסית לעמדה שלו, כמו גם ג'רמי גרנט, אמורים לספק חלק מהפיתרון.

"זה לא היה משחק יוצא דופן שלו, אבל אני אוהב את הרעיון של מה שהבלייזרס מקבלים מדני", ניתח כתב הקבוצה דני מרנג. "הוא דוחף את הכדור קדימה במתפרצות, גורם להתקפה להיות קצת יותר מהירה, ומתפקד על תקן יוצר משני. אפשר היה לראות בדיוק מדוע הביאו אותו".

דני אבדיה במדי פורטלנד טרייל בלייזרס. Rocky Widner/NBAE, GettyImages
מסתמן: הכדור יהיה הרבה בידיים שלו. אבדיה/GettyImages, Rocky Widner/NBAE

מרנג הוסיף: "בתחילת המשחק ההתקפה עברה דרך דני וג'רמי גרנט, וזו סוג של הצהרה. בפוזשנים הראשונים הם ניהלו את המשחק, ולא סקוט הנדרסון. לא יודע אם זו הייתה תוכנית שהוחלט עליה מראש, למרות שלא אופתע אם כן, כי זה משהו שאם כן רוצים להישען עליו העונה. אחת המטרות העונה היא להוריד קצת עומס מהנדרסון, ולאפשר לו לא להוביל את ההתקפה בחלק מהדקות. אבדיה וגרנט מספקים את הפיתרון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully