וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א תופיע עם ארבעה זרים? לי לא צפוי לשחק מול אנאדולו

14.10.2024 / 6:30

הגארד יחבור לקבוצה בבלגרד אבל לא ברור אם ישותף בשלישי. דיברתולומיאו: "אסור להיות קשים עם עצמנו, אנחנו קבוצה חדשה שמתגבשת"

תקציר כדורסל ספרדי: בילבאו - ריאל מדריד 79:83/ספורט1

מכבי תל אביב פתחה אמש (ראשון) את העונה שלה בליגת העל ברגל ימין עם ניצחון קשה 81:85 על עירוני נס ציונה בבאר שבע, בשל עונש רדיוס אותו ספגה הקבוצה בעקבות אירועי גמר הפלייאוף בתום העונה שעברה.

הצהובים, שהופיעו למשחק עם שני זרים בלבד, לאחר פציעתו של רוקאס יוקובייטיס והימצאותו של חסיאל ריברו בבלגרד, פתחו את המשחק נהדר, הובילו בהפרש דו ספרתי גבוה ברבע הראשון, אך איבדו את היתרון כולו ברבע השלישי וראו את נס ציונה לוקחת את ההובלה. בסיום המשחק מהלכים גדולים של תמיר בלאט וליוואי רנדולף מנעו מהכתומים לצאת עם הניצחון. רנדולף הוביל את קלעי מכבי עם 17 נקודות, בלאט הוסיף 15 ו-8 אסיסטים וג'יילן הורד קלע 14 והוריד 9 ריבאונדים.

"קצת השתרכנו בהגנה, אולי קצת חשבנו יותר מדי. אנחנו קבוצה חדשה שעדיין מתגבשת ואולי לא משחקים עדיין מספיק שוטף", ניתח ג'ון דיברתולומיאו. "אנחנו צריכים להבין איפה אנחנו ולא להיות קשים יותר מדי עם עצמנו. צריך לתת לנס ציונה קרדיט, הם נאבקו ועשו לנו חיים קשים".

שחקני מכבי תל אביב תמיר בלאט, ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
מתחברים לאט לאט. ג'ונדי ובלאט/דני מרון

מכבי הודיעה אמש על החתמתו של הגארד האמריקאי סייבן לי לעונה עם אופציה לעונה נוספת של שני הצדדים. לי נמצא כעת בבלגרד ולא יערוך היום את האימון המסכם של הצהובים לקראת המשחק בישראל, ויפגוש את חבריו רק בשעות הערב כשיגיעו לבירת סרביה. במכבי העריכו שלי לא יעלה על המגרש נגד אנדולו ביום שלישי, אך ייתכן מאוד שישחק דקות לא מעטות כבר ביום חמישי נגד פרטיזן בלגרד.

מי שלא נרשם אמש למשחק היה הסנטר אלפא קאבה שחזר לישראל אחרי ההפסד למונאקו. במכבי סיפרו כי ההחלטה לא לרשום את קאבה נובעת מהרצון לא לבזבז רישום של זר, בעוד קאבה אמור לעזוב את הקבוצה בעוד פחות מחודש. עד כה הסנטר קיבל דקות מועטות ביורוליג, והוא משמש רק כסותם חורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully