וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכבת השמועות סביב הפועל ת"א תיפסק? "כל קבוצה מתמודדת עם זה"

14.10.2024 / 6:20

אחרי הניצחון הרביעי ברצף, הפעם על הפועל ירושלים בחוץ, בצוות המקצועי מקווים לשקט מכיוון ההנהלה. פוסטר הצהיר: "אני שחקן הפועל תל אביב", אבל בסביבתו של בנטיל העריכו כי סיים את דרכו. קבוצות הליגה מלגלגות על הציוץ של ינאי נגד WADA

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

הפועל תל אביב פתחה אמש (ראשון) את העונה בליגת העל עם ניצחון גדול 72:85 על הפועל ירושלים בחוץ, ניצחון שמקרב אותם ליריבה האדומה, כשהחבורה של עופר ינאי סוחבת עונש הפחתת נקודה בעקבות אירועי גמר הפלייאוף מהעונה שעברה.

למרות הניצחון, הדרך לא הייתה פשוטה בכלל. ירושלים הייתה טובה משחקניו של דדאס במחצית הראשונה, הוליכה ביתרון 13 לקראת המחצית, אלא שדקות טובות של הקבוצה מהמרכז הורידה את ההפרש ל-5 בלבד בירידה למחצית. במחצית השנייה ג'ונתן מוטלי השתלט על המשחק, וביחד עם דקות טובות מאוד של מרכוס פוסטר ופטריק בוורלי הצליחה הפועל תל אביב לפתוח את הפער הנדרש ולנצח את המשחק.

מוטלי, שיחד עם פטריק בוורלי נלקח לבדיקת סמים בסוף המשחק, הוביל את קלעי המנצחת עם 22 נקודות, פוסטר הוסיף 18, בוורלי 13 ואיש ווינרייט 12. תומר גינת קלע 9 והוביל את הקלעים הישראלים כשעוז בלייזר קולע 3 ובר טימור נקודה. נועם יעקב שיחק 6 דקות, לא קלע, סיים עם מדד מינוס 6, ובדקות שלו הייתה הפועל בפיגור 12, כשבמהלך מסיבת העיתונאים בוחר דדאס להגן עליו ולהפיל את האשמה על החמישייה הלא טובה שהוא שיחק איתה.

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי עם המאמן סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
הניצחון שיביא את השקט? דדאס ובוורלי/ברני ארדוב

"זה היה מאוד מרגש בשבילי, בשביל הקבוצה והאוהדים", סיפר מרכוס פוסטר אחרי המשחק, "להתחיל את העונה עם ניצחון נהדר, משחקים נגד ירושלים יהיו מאבקים. אישית, לא התחלתי את העונה כמו שרציתי, אני עדיין לא בשיא שלי, אבל הפכתי את המומנטום, השמועות? אני משחק בשביל הפועל תל אביב", סיכם הגארד שקבוצות מסוימות התעניינו בשירותיו, "כל קבוצה מתמודדת עם השמועות ששחקנים עוזבים או מגיעים. בנינו כימיה טובה ממחנה האימון בבולגריה, אנחנו יודעים מה המשימה. לגבי מי מגיע או עוזב, נשאיר את זה להנהלה. אנחנו באים לעבוד קשה. השחקנים שפה באים להתחרות קשה".

פוסטר התייחס למשחק ולאמוציות של קבוצתו במהלך המחצית הראשונה: "זה מראה כמה אנחנו רוצים את זה. אנשים אולי חושבים שזה יהיה קל, אבל הקבוצות האחרות גם משתפרות. לנצח בלי לשחק טוב במחצית הראשונה, בשיטה שלהם, עם קשיחות והגנה טובה, זה מראה משהו לקראת המשך הדרך. זה היה חשוב מאוד, יש לנו משחקים קשים ביורוקאפ, ירושלים גם קבוצה טובה ביורוקאפ שנלחמת על האליפות. ואנחנו לא משחקים הכי טוב עדיין, אבל רואים כמה פוטנציאל יש לנו. זה מרגיש טוב, רוצים לחגוג, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה".

בצוות המקצועי מקווים שלאחר הניצחונות האחרונים, יירד הלחץ מההנהלה לבצע שינויים בסגל, ויאפשרו לקבוצה לרוץ בסגל הקיים. בן בנטיל שלא נמצא בארץ, נמצא עדיין בתוכניות המקצועיות על פי אנשי הקבוצה, אך גורמים המקורבים לשחקן העריכו כי הוא סיים את דרכו במדים האדומים. ג'ו רגלנד צפוי לשוב לרוטציה במשחק היורוקאפ הקרוב נגד גראן קנאריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב מרכוס פוסטר. ברני ארדוב
כאן כדי להישאר. מרכוס פוסטר/ברני ארדוב

כבר בשעות הבוקר המוקדמות יצאה הפועל לבולגריה לקראת המשחק נגד הספרדים. אחד הנושאים המרכזיים במהלך הלילה היה ההחלטה של WADA לבדוק את בוורלי ומוטלי ללא הגרלה, דבר שהוסדר בחוק כבר לפני מספר שנים.

הבעלים עופר ינאי יצא כנגד החלטת הארגון, ובקבוצות שונות בליגה כבר מיהרו לצאת נגד ינאי. "הוא קופץ על הנושא הזה, אבל אצלנו כבר היו בודקים והכל בסדר. שחקנים צריכים לקחת אחריות על המעשים שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully