וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נקודות ו-5 ריבאונדים לדני אבדיה בבכורה במדי פורטלנד

הפורוורד קיבל 20 דקות במשחקו הראשון בקבוצתו החדשה, שהביסה 85:105 את סקרמנטו בחוץ לפני המפגש המסקרן עם אולם ובן שרף. בוסטון עדיין מושלמת, יוקיץ' הפסיד, גולדן סטייט הביסה

תקציר כדורסל ספרדי: בילבאו - ריאל מדריד 79:83/ספורט1

דני אבדיה פתח סופית ורשמית את דרכו החדשה. הפורוורד הישראלי פתח הלילה (בין ראשון לשני) את עונתו החמישית ב-NBA וערך הופעת בכורה במדי פורטלנד במשחק קדם העונה נגד סקרמנטו, בו הבלייזרס ניצחו 85:105 בחוץ.

אבדיה, שפספס את המשחק הראשון של הקבוצה בקדם העונה בשל ההתנגשות עם יום הכיפורים, פתח בחמישייה בעמדת הסמול פורוורד, קיבל 20 דקות בסך הכל וסיים עם 5 נקודות (2 מ-8 מהשדה, 1 מ-4 מהשלוש), 5 ריבאונדים, שני אסיסטים ושני איבודים.

אבדיה נראה מעט נרגש בדקות הראשונות, ואת המחצית הראשונה סיים ללא נקודות עם 0 מ-3 מהשדה. במחצית השנייה הוא התעשת, קלע חמש נקודות רצופות וירד לספסל באמצע הרבע השלישי, כשלאחר מכן הוא לא חוזר למגרש. איתו או בלעדיו, הבלייזרס הציגו יכולת משופרת ביחס להפסד לקליפרס במשחק הקודם, והמשיכו לניצחון חוץ. סקוט הנדרסון הוליך את פורטלנד עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים, דלאנו בנטון הוסיף 12 ודיאנדרה אייטון תרם 12 ו-8 ריבאונדים. את הקינגס הוביל אלכס לן עם 13.

לפורטלנד נותרו שני משחקי קדם עונה: בבוקר יום חמישי הם יפגשו לקרב מסקרן את אולם הגרמנית, לדרבי ישראלי מול בן שרף. לאחר מכן תפגוש את יוטה למשחק הנעילה של קדם העונה, ותתכונן לדבר האמיתי: משחק פתיחת העונה הרגילה מול גולדן סטייט.

דני אבדיה במדי פורטלנד טרייל בלייזרס. Rocky Widner/NBAE, GettyImages
ברוך הבא. אבדיה בפעולה, הלילה/GettyImages, Rocky Widner/NBAE

* עוד בקדם העונה הלילה: בוסטון שמרה על מאזן מושלם של 0:4 במשחקי קדם העונה, אחרי שניצחה 111:115 את טורונטו בהרכב חסר, וללא כל הכוכבים. הסלטיקס רצו 20:41 ברבע הראשון והפער רק גדל לקראת הירידה להפסקה, אבל רבע אחרון של 24:42 של הראפטורס כמעט הוביל למהפך בדקות הסיום. בסופו של דבר דרו פטרסון (23 נקודות), לוני ווקר (20) ופייטון פריצ'ארד (19 ו-9 אסיסטים) השאירו את הניצחון בצד של האלופה.

פיניקס ניצחה 114:118 את דנבר, למרות ששיחקה בסגל משני ללא קווין דוראנט, דווין בוקר, בראדלי ביל ואחרים. מונטיי מוריס וריאן דאן קלעו 20 כל אחד למנצחת, כשמנגד ניקולה יוקיץ' (14 ריבאונדים, 9 אסיסטים) ומייקל פורטר ג'וניור מסיימים עם 21 כל אחד.

גולדן סטייט הביסה 93:111 את דטרויט ללא סטף קרי, דריימונד גרין ואנדרו וויגינס. מוזס מודי הוביל עם 14 נקודות, ג'ונתן קומינגה, טרייס ג'קסון-דייויס, ברנדין פוג'ימסקי ובאדי הילד הוסיפו 12 כל אחד.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully