וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיבורי פרישה": הציטוטים של נובאק ג'וקוביץ' מדאיגים את סרביה

הסרבי ניסה להראות רעב אחרי ההפסד לסינר בגמר שנחאי אבל בסרביה יודעים שהציטוטים שלו הם של "ספורטאי שכבר מתכונן לסוף הקריירה"

תקציר גמר טורניר המאסטרס בשנחאי: יאניק סינר גבר על נובאק ג'וקוביץ' בשתי מערכות/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' סיים לראשונה מאז 2017 עונה בלי לזכות באף גרנד סלאם, וההפסד אתמול (ראשון) בגמר שנחאי ליאניק סינר ממחיש את הדעיכה היחסית של מי שהיה עד לא מזמן בלתי מנוצח - וכעת לא מסוגל להתמודד מול האיטלקי המדורג 1 בעולם. בשש מערכות השנה של נולה מול סינר, הוא לא הצליח לשבור ולו פעם אחת את ההגשה של האיטלקי - ואף לא ייצר אפשרות שבירה מולו.

כעת, על רקע הודעת הפרישה של רפאל נדאל, כשרוג'ר פדרר כבר יושב ביציע כשחקן עבר ואורח כבוד, עולה גם השאלה מתי ג'וקוביץ' יפרוש, לאור העובדה שהוא מעבר לשיאו. במהלך הדברים שלו אתמול הוא הביע גם רצון לחזור למגרשים, אבל גם הראה מעט שובע לא אופייני והשלמה.

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
לא מדגדג את סינר. ג'וקוביץ'/GettyImages

"המוטיבציה העיקרית שלי מגיעה מאהבה ותשוקה לספורט, וגם מהרצון להמשיך להתחרות", אמר אתמול ג'וקוביץ'. "אלה המשחקים והאתגרים שאני עדיין שואף אליהם, להיות בעמדה לשחק מול השחקנים הטובים בעולם, על הבמה הגדולה ביותר, בגמר של כמה מהטורנירים הגדולים בעולם.

"בשביל זה אני עובד וזו הסיבה שבגללה אני עדיין ממשיך לדחוף את עצמי. זה כל מה שאפשר להגיד על זה. אני לא יודע מה יביא העתיד. אני פשוט אנסה ללכת עם הזרם כדי לראות איך אני מרגיש ברגע נתון. אני עדיין מתכנן להתחרות ולשחק בעונה הבאה ובואו נראה כמה רחוק אגיע".

עם זאת, ג'וקוביץ' התייחס לבצורה הגרנד סלאמים, ואמר משפט שהדאיג את התקשורת הסרבית, שחלקם הוגדרו כ"דברי פרישה" של "ספורטאי שכבר מתכונן לסוף".

"זה היה ברור שזה יגיע מתישהו, שלא אזכה בסלאמים או שלא אשמור על הרמה הגבוהה הזו כל כך הרבה שנים ברציפות", אמר אתמול נולה, "אני שמח עם מדליית הזהב שזכיתי בה השנה במשחקים האולימפיים. זו הייתה המטרה העיקרית שלי השנה.

"כמובן, ברור שהייתי רוצה לזכות בעוד תואר גרנד סלאם, אבל זה המצב. זאת עונה כזאת שאתה צריך לקבל, ואני מרוצה מאוד מכל הדברים שהשגתי במהלך הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully