וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארסלי: "נבחרת אנגליה צריכה מאמן ברמה עולמית, אני לא שם"

המנג'ר הזמני טען כי לא ינסה לשכע את ההתאחדות להשאירו: "זו היתה הגאווה הגדולה בחיי". וגם: למה חייב גריליש לאלכסנדר ארנולד 500 ליש"ט?

תקציר: פינלנד - אנגליה 3:1/ספורט1

נבחרת אנגליה התאוששה הערב (ראשון) מההפסד המביך ליוון עם 1:3 בפינלנד. בסיום, אישר לי קארסלי שעומד על הקווים באופן זמני שלא ירצה לאמן את הנבחרת באופן קבוע, ושעל ההתאחדות למצוא דמות בכירה יותר להיכנס לנעליו של גארת' סאות'גייט.

"לא הצעתי את שמי לתפקיד", חשף. "הייתי בשמח בנבחרת עד גיל 21. אני עובד של ההתאחדות ואעשה מה שיתבקש ממני. לאמן את הנבחרת הבוגרת היה עונג גדול, הגאווה הגדולה בחיי. אני בר מזל, זכיתי לראות מבפנים כמה פוטנציאל יש לנבחרת הזו. הג'וב הזה דורש מישהו ברמה עולמית שזכה בתארים, ואני עדיין בדרך לשם".

טרנט אלכסנדר ארנולד כבש בבעיטה חופשית נהדרת, ומתברר כי הביצוע היפה גם השתלם לו כלכלית. בסיום, סיפר ג'ק גריליש: "אמרתי לטרנט, אם תכבוש אתן לך 500 ליש"ט. ואז הוא הפגיז את זה לחיבורים, אז אני חייב לו".

לי קארסלי, מרמנה הזמני של נבחרת אנגליה. GettyImages
כבר מתחיל להיפרד. קארסלי/GettyImages

גריליש עצמו, שלא נכלל בסגל של סאות'גייט ליורו, סיפק עוד הופעה לא רעה תחת קארסלי ושוב מצא את הרשת. "הוא מנג'ר ברמה גבוהה מאוד, בחור נהדר ואני מאוד אוהב לשחק תחתיו", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully