וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דדאס מתעקש: "אין עלי לחץ". וגם: עתיד השחקנים שלא שותפו

13.10.2024 / 23:29

מאמן הפועל ת"א טען כי "בלייזר היה ה-MVP" מול ירושלים והצהיר: בנטיל, רגלנד ופוסטר יישארו. יונתן אלון: "רציתי לראות יותר שטף. מעריך שקרינגטון יחזור עוד כשבוע"

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

הפועל תל אביב כבר פיגרה ב-13 נקודות הפרש הערב (ראשון) בירושלים במשחקה הראשון לעונה במסגרת הליגה, אבל בזכות מחצית שנייה נהדרת בהובלת ג'ונתן מוטלי ודקות טובות של פטריק בוורלי בהופעתו הראשונה בישראל, הפכה ל-72:85 וחגגה ניצחון יוקרתי על הפועל ירושלים בארנה. בסיום המשחק, נלקחו מוטלי ובוורלי לבדיקת סמים.

"היינו מעט עצבניים במחצית הראשונה והיו שריקות קלות שלקח לנו זמן להתרגל אליהן, אבל ברבע השני זה כבר נראה יותר טוב", סיכם סטפנוס דדאס. "המשכנו עם התוכנית שלנו ולא אפשרנו לירושלים לקלוע סלים קלים, זה היה כל הסיפור. אני חושב ששיחקנו כדורסל חכם בעיקר לקראת סיום המשחק, שיחקנו טוב בהתקפה וגם בהגנה נראינו הרבה יותר טוב.

על בן בנטיל וג'ו רגלנד שלא נכללו בסגל (הראשון המריא ליוון) אמר המאמן: "בן שחקן שלנו ויישאר איתנו עד להודעה חדשה. ג'ו שחקן שמכיר היטב את הליגה ויעזור לנו מאוד. זו עונה ארוכה וכל השחקנים ידעו את המצב".

אם הפועל תל אביב צריכה לשחק ביד אליהו: "אני לא נכנס לפוליטיקה, אני המאמן. זו החלטה של ההנהלה ולא שלי, אני חושב רק על המשחק הבא ומבחינתי כל האולמות אותו דבר".

שחקן הפועל תל אביב פטריק בוורלי עם המאמן סטפנוס דדאס. ברני ארדוב
שחרר קצת לחץ. דדאס עם בוורלי/ברני ארדוב

במסיבת העיתונאים הוסיף היווני: "בשבילי ה-MVP זה עוז בלייזר ששינה את האווירה על המגרש. אולי זה קצת קיצוני, אבל הוא הביא את הרוח החיובית. מרכוס פוסטר פתח נגד אריס, נגד בשיקטש, נגד בדאלונה וגם היום. אין מחשבה לשחרר אותו. הקבוצות בכל אירופה מחפשות מה לא עשו נכון, ומסתכלים על הסגלים מי לא משחק בקבוצות האחרות. אתם חושבים שיש עליי יותר לחץ, לא אני חושב ככה. יש לי יותר שחקנים, אבל זה לא לחץ. אין עלינו לחץ.

"הדאגה שלי שאני רוצה להשתמש בכל הכלים שלי ושכולם יהיו בתמונה. פלטין מקריב כרגע את עצמו כדי שאני אכניס שחקנים לעניינים. ניסיתי לתת לנועם נגד בשיקטש, והיום זה לא היה רק הוא, החמישייה הייתה לא טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. ברני ארדוב
השטף ההתקפי היה חסר. אלון/ברני ארדוב

הפועל ירושלים, לעומתה, כבר שיחקה בשבוע שעבר לראשונה בליגת העל וגברה אז על עירוני נס ציונה, אבל היום נדלקה עוד נורת אזהרה בעקבות 51 נקודות שספגה אחרי המחצית ולא הצליחה להתחרות עם הקבוצה של סטפנוס דדאס.

יונתן אלון אמר בסיום: "הם עשו התאמות ולא הצלחנו להגיב טוב, הלכו להרכבים שהיה לנו קשה להתמודד איתם וכך זה נגמר. הייתי רוצה לראות יותר שטף במשחק ההתקפי שלנו, כי יש יותר דרכים להעניש את הקבוצה היריבה - נועם, יובל, אור, כולם היו יכולים להעניש יותר ואנחנו צריכים להשתמש בהם". על קאדין קרינגטון ששוב נעדר אמר המאמן המפסיד: "אני לא יודע מתי הוא חוזר. שוחחנו איתו היום, אני מאמין שזה סיפור של שבוע בערך".

במסיבת העיתונאים אמר המאמן המפסיד: "עמדה מולנו קבוצה טובה ולא הכל תלוי בנו. הם שינו את הכיסויים ההגנתיים שלהם, זה גרם לנו לשחק סטטי בהתקפה, לא נכנסו כמה זריקות, זריקות שאני רוצה ושמחתי שלקחנו אותם. זה משחק של החלטות. בחירת זריקות לא טובה, חלקן היו זריקות טובות. שחקנים שאני רוצה שיקבלו החלטות בקבוצה, וככה מפסידים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully