וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגו: "אני המאמן של הפועל תל אביב ויודע מה היא צריכה"

לאחר המהפך ב-1:3 על הפועל רמת גן, המאמן השיב לטענות: "כמו שהשחקנים צריכים ביטחון, אני צריך שהם ייתנו לי את הביטחון בהם. מי שלא יכבד את החולצה, לא ישחק". וגם: החלפת עאבד ועתידו של טוריאל

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

למשך עשרים דקות הערב (ראשון) באצטדיון רמת גן, הפועל תל אביב סיפקה הוכחה נוספת לכך שהיא המועמדת הבכירה להעפיל בחזרה לליגת העל. זה התחיל רע מבחינת האדומים שירדו למחצית בפיגור 1:0 נגד הפועל רמת גן, אבל תוך עשר דקות במחצית השנייה, אחרי שינויים שביצע מסאי דגו בהפסקה, הם הפכו ל-1:3, טיפסו למקום השלישי בליגה הלאומית והשכיחו את התיקו המביך נגד הפועל אום אל פאחם במחזור שעבר.

בתום המשחק, המנכ"ל הנכנס גיא פרימור כינס את השחקנים והצוות ובירך אותם על הניצחון החשוב. משם המשיך לנתב"ג, ימריא הלילה לארה"ב ל-48 שעות לפגישת עבודה עם הבעלים אדמונד ספרא.

בסיום, כאשר נשאל דגו על הדקות הטובות ביותר העונה של הפועל תל אביב, אמר המאמן: "אני מעדיף לדבר דווקא על המחצית הראשונה. ניסינו משהו חדש כדי להפתיע את הפועל רמת גן וההתחלה הייתה בסדר, אבל זו עדיין לא הייתה הקבוצה שאני רוצה לראות. היה לנו אחר כך חוסר מזל ועשיתי שינויים בהפסקה, גם אמרתי לשחקנים שאנחנו חייבים לעשות שינוי. כשאנחנו לוחצים גבוה אנחנו מרוויחים המון כדורים ויש לנו חלק התקפי מאוד איכותי, כמו שאמרתם - 20 דקות מאוד טובות שלנו".

מילאן מקאריץ', סתיו טוריאל, שחקני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
"ילד מיוחד וצנוע שעובד קשה". דגו על טוריאל/אודי ציטיאט

על כך שהוא מבצע שינויים בהרכב ממשחק למשחק: "ההרכב שעלה נגד כפר שלם נתן משחק מדהים, אחר כך נגד אום אל פאחם זה לא היה נראה טוב. אני המאמן של הקבוצה הזו, עובד עם השחקנים יום-יום ויודע מה הפועל תל אביב צריכה. כמו שהשחקנים צריכים ביטחון, אני צריך שהם ייתנו לי את הביטחון בהם. נגד אום אל פאחם פגשנו יריבה מהמקום האחרון ולא היינו במשחק, לא אתן לשחקנים לעלות למגרש אם הם לא מכבדים את הסמל ונותנים 200 אחוז. נגד אום אל פאחם הייתי מאוכזב, כי היינו צריכים לנצח 0:5 וכמעט הפסדנו 2:1. אני שמח שגם השינוי שעשיתי במחצית הצליח, מגיע ללירן (רוטמן) שפתח את העונה בצורה פחות טובה".

החלפת עאבד ברוטמן במחצית: "הייתה לאחמד מחצית לא טובה והוא הגיב לא טוב לאיבודי הכדור, אבל הלוואי עליי לאמן תמיד שחקנים כמו עאבד - שחקן עם עבר גדול שנותן 200 אחוז בכל אימון. הוא שחקן שאנחנו צריכים אותו והוא עוד יעזור לנו".

התרומה של סתיו טוריאל: "הוא ילד מאוד מיוחד וצנוע שעובד קשה, משחק עם פציעה ולא מוותר על אף משחק. הוא ערך רק אימון אחד השבוע, אבל הוא מאוד מוכשר, שחקן עם יכולת אישית מדהימה שעובד מאוד קשה. העתיד שלו הוא בהפועל תל אביב, בעזרת השם יעלה איתנו ליגה והוא צריך להמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully