וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ': "סינר מנסה לחנוק יריבים, הוא מזכיר לי את עצמי"

לאחר ההפסד בגמר שנגחאי, הסרבי דיבר גם על המשך הקריירה ("המוטיבציה - מהתשוקה והאהבה לענף") והודה: "נוכחות פדרר ביציעים הוסיפה ללחץ"

תקציר גמר טורניר המאסטרס בשנחאי: יאניק סינר גבר על נובאק ג'וקוביץ' בשתי מערכות/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' קיווה להניף היום (ראשון) את התואר ה-100 בקריירה המפוארת שלו, אך נכנע 7:6 (4), 6:3 ליאניק סינר בגמר טורניר שנגחאי.

בסיום, זכה האיטלקי - שכבר הבטיח את פסגת הדירוג העולמי בסוף השנה עוד לפני המשחק - למחמאות גדולות מיריבו. "הוא מזכיר לי את עצמי", אמר. "הוא שיפר מאוד את ההגשה שלו וזה הפך לנשק של ממש. הוא מאוד אגרסיבי מקו הבסיס ולא מבצע הרבה טעויות. בזה הוא דומה לי, זה משהו שעשיתי הרבה שנים - שיחקתי מהר וניסיתי לחנוק את היריבים. אתה תמיד רוצה להלחיץ את היריבים שלך, ויש לו את זה. הוא מאוד יציב העונה וזה מרשים ביותר".

על אף ההפסד, ג'וקוביץ' צבר נקודות דירוג שהעלו אותו למקום השישי במירוץ לטורניר גמר הסבב. "יש כמה דברים חיוביים שאני יכול לקחת", אמר. "קודם כל, הרמה שלי היתה גבוהה מאוד בטורניר הזה, כנראה הכי גבוהה מאז האולמפיאדה. המוטיבציה העיקרית שלי מגיעה מהתשוקה והאהבה לענף, וגם השאיפה להמשיך להתחרות. אלה המשחקים עבורם אני רוצה להילחם - להתחרות מול הטובים בעולם על הבמות הגדולות ביותר. בגלל זה אני ממשיך לדחוף את עצמי. אני מתכוון להתחרות גם בשנה הבאה, נראה לאן אגיע".

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ' עם הטניסאי האיטלקי יאניק סינר. רויטרס
הרבה כבוד הדדי. ג'וקוביץ' וסינר/רויטרס

בקהל ישב רוג'ר פדרר, מה שהוסיף ללחץ של ג'וקוביץ'. "אני לא רגיל לראות אותך ביציעים", אמר בסיום לשוויצרי. "הלוואי והייתי כאן על המשטח איתנו. זו כנראה הפעם הראשונה שאני משחק מולך, מה שרק הגביר את הלחץ".

מנגד, סינר חגג תואר מאסטרס שלישי שלו ב-2024 ורביעי בקריירה, והוא סופר שבעה תארים בשנה הנהדרת שלו - הכי הרבה בסבב הגברים מאז אנדי מארי ב-2016 (תשעה). "לשחק מול נובאק זה תמיד אחד האתגרים הכי גדולים שיש", אמר. "אני שמח מאוד עם איך שהתמודדתי. אין לו חולשות, הוא אגדה בענף שלנו כך שאני שמח מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully