וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמין ימאל שוחרר מסגל נבחרת ספרד ויחזור לברצלונה

הכוכב הצעיר שסבל מכאבים מול דנמרק עד שביקש להתחלף, עבר סדקת בדיקות שבסופן נשללה אפשרות לנזק ברגלו. לשמחת פליק, הוא צפוי לעמוד לרשותו בשבוע הקריטי

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

אנחת רווחה גדולה בברצלונה ובכלל בספרד. לאמין ימאל, הכוכב הצעיר שנפצע אמש (שבת) בניצחון הנבחרת 0:1 על דנמרק והיה חשש שיושבת לפחות בתקופה הקרובה שבה מצפים לבלאוגרנה משחקים מול סביליה, באיירן מינכן וריאל מדריד בזה אחר זה, עבר סדרת בדיקות ובסיומן נקבע שמדובר במכה יבשה בלבד ולא בפגיעה כזו או אחרת ברגלו.

כוכב ברצלונה ספג לא מעט בעיטות ומכות משחקני נבחרת דנמרק במהלך המשחק, עד שבסופו של דבר נאלץ לבקש חילוף ותועד בסיום כשהוא צולע. הבוקר הוא כבר חש הטבה משמעותית והתלונן על אי נוחות וכאמור עבר סדרת בדיקות, כולל צילום MRI ונשללה כל אפשרות של פגיעה ברגלו.

לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
הכוכב הצעיר של פליק אמור לעמוד לרשותו/GettyImages

למרות שלא אובחן נזק והכוכב בן ה-17 נמצא כשיר למשחק הבא של ספרד נגד סרביה ביום שלישי, הוא שוחרר ממשחקי הנבחרת "כדי להימנע מסיכון" וישוב לברצלונה להתאוששות וטיפולים.

כאמור לעיל, הוא צפוי להיות כשיר למפגש עם סביליה ביום ראשון הבא, לכל היותר יישמר למשחקים שלאחר מכן נגד באיירן מינכן ביום רביעי הבא ולקלאסיקו מול ריאל מדריד בשבת הבאה (26 באוקטובר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully