וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה זקוקה לנקודות, אבל גם הפועל ראשון לציון

מרטן ושחקניו מתחילים להרגיש את הלחץ אחרי ניצחון בודד בארבעה מחזורים, אך כך גם יריבתם במחזור השמיני בלאומית (שני, 19:00). במקביל: יפו נגד רמה"ש, כפ"ס נגד רעננה

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

המחזור השמיני בליגה הלאומית יסתיים מחר (שני, 19:00) עם שלושה משחקים: בני יהודה תארח את הפועל ראשון לציון, במקביל מכבי יפו תפגוש את הפועל ניר רמת השרון ובמשחק הנוסף הפועל כפר סבא תארח את הפועל רעננה.

דוד מרטן מאמן בני יהודה. דני מרון
אוהדי בני יהודה כבר החלו להשמיע את דעתם. מרטן/דני מרון

בני יהודה - הפועל ראשון לציון (19:00)

ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים השיגה קבוצתו של דוד מרטן, שאחרי ההפסד 3:1 להפועל רמת גן במחזור הקודם שמע לראשונה קריאות "תתפטר" מהיציעים. ללא אריסילדו סמאצ'י המורחק, יקוו הכתומים להמשיך במומנטום המצוין שלהם מהעבר נגד הפועל ראשון לציון, קבוצה שאותה ניצחו בעונה שעברה פעמיים וכלל לא ספגו מולה. ראשון לציון במחזור הקודם גברה על הפועל עפולה אחרי שבעצמה רשמה ניצחון בודד בחמישה משחקים ותקווה להמשיך במגמת השיפור. בין השתיים מפרידה נקודה אחת בלבד ואם תושג הכרעה, המנצחת לכל הפחות תבטיח מקום בין חמש הראשונות לפחות עד יום שישי.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
שחקן הפועל ניר רמת השרון, אורי עזו. דני מרון
יחסר לרמת השרון. אורי עזו/דני מרון

מכבי יפו - הפועל ניר רמת השרון (19:00)

שני ניצחונות בלבד השיגו מפתיחת העונה מכבי יפו והפועל ניר רמת השרון. יפו החלה את העונה עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים הראשונים, אבל מגלה שיפור ולראיה 0:2 על הפועל ראשון לציון ו-0:0 מול המוליכה הפועל פתח תקוה במחזור הקודם. מנגד, קבוצתו של ירון הוכנבוים מאוד לא יציבה, מרבה לספוג שערים ונשענת רבות על אורי עזו הצעיר שנמצא כעת עם הנבחרת הצעירה של ישראל ויחסר לה מאוד במגרש בנס ציונה.

אושר אבו הפועל רעננה חוגג. דני מרון
רעננה תשמור על הרצף מול הפועל כפר סבא?/דני מרון

הפועל כפר סבא - הפועל רעננה (19:00)

בגביע הטוטו בשבוע השני של חודש אוגוסט ניצחה הפועל רעננה את הפועל כפר סבא 1:2 והיא לא הפסידה לה גם בשני המפגשים שהתקיימו בעונת 2021/22, בסיומה ירדה לליגה א'. כעת הן שוב נפגשות במסגרת ליגת המשנה כשהן צמודות זו לזו בטבלה, כפר סבא עם 9 נקודות ורעננה עם 8. הפועל כפר סבא עדיין לא שמרה על רשת נקייה העונה בליגה וכמוה גם הפועל רעננה, כך שיש צפי לשערים רבים. רעננה הפסידה למכבי הרצליה במחזור הקודם ותקווה לא להפסיד בדרבי נוסף של אזור השרון, בעוד כפר סבא במחזור שעבר ניצלה מהפסד להפועל ניר רמת השרון בזכות אופק פישלר שקבע 2:2 דרמטי.

המחזור התשיעי ייפתח ביום שישי ויגיע לשיאו ביום שני הבא כאשר הפועל פתח תקוה תארח את בני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully