וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפועל חולון תפתח עונה ברדיוס, נתניה התחזקה ותחנוך בית חדש

13.10.2024 / 15:08

שני בליגת העל: הסגולים יארחו בחדרה את הפועל חיפה, העולה שהחתימה את קודי דמפס תפגוש בארנה את עפולה ודרבי הגליליות ייערך תחת מגבלת קהל

תיקתקנו, 13.10/ספורט1

המחזור השני בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (שני) עם שלושה משחקים. הפועל חולון והפועל חיפה יפתחו עונה זו מול זו אחרי דחיית המשחקים שלהן מהמחזור הראשון, גלבוע/גליל תארח תחת מגבלת קהל נוקשה את גליל עליון ואליצור נתניה תחנוך את ביתה החדש נגד הפועל עפולה.

הפועל חולון - הפועל חיפה (21:05)

החבורה של גיא גודס פותחת עונה בליגה אחרי שלושה הפסדים רצופים - שניים בליגת האלופות שסיבכו את מעמדה בצורה משמעותית בניסיון להעפיל לשלב הטופ 16, ועוד אחד בחצי גמר גביע ווינר בידי מכבי תל אביב. הסגולים נאלצים לנדוד ולארח בחדרה זכר לעונש רדיוס בעקבות אירועי סדרת רבע הגמר מול הפועל ירושלים בעונה שעברה, ומקווים שבכל זאת כמות משמעותית של אוהדים תבוא לתמוך בהם. חולון תיאלץ להסתדר ללא הגארד אלייז'ה מיטרו-לונג, כשעדיין יש לגודס ארבעה זרים נוספים. גם יותם חנוכי בספק גדול למשחק בשל פציעה. למאמן ולשניים משחקניו - דקאראי טאקר ומרכוס בינגהאם, יהיה זה מפגש עם קבוצתם בעונה שעברה.

הפועל חיפה, כאמור, טרם שיחקה בליגה כי משחקה נגד מכבי תל אביב נדחה עקב עליית הצהובים לגמר גביע ווינר, שגם הוא לא התקיים בסופו של דבר. החיפאים ביצעו שינוי בסגל עוד לפני פתיחת העונה, כשחתכו את דישון טיילור וצירפו במקומו את קמרון יאנג. במועדון ליכולת טובה יותר מזו הפושרת שהציגו בגביע ווינר, אבל מי שלא יוכל לסייע הוא הקפטן סילבן לנדסברג שלא נמצא בארץ כבר מספר שבועות. בין היתר, בהפועל חיפה בונים על המאזן הטוב של מאמנם אלעד חסין בסיבובים הראשונים בליגת העל, ומקווים שהוא ימשיך במסורת גם העונה.

מרקוס בינגהאם הפועל חולון. דני מרון
מרכוס בינגהאם הוא אחד משלושה שחקנים בחולון שיפגשו את האקסית/דני מרון

הפועל גלבוע/גליל - הפועל גליל עליון (18:45)

הקבוצה מגן נר הביסה ללא תנאי את נתניה ביום רביעי במסגרת המחזור הראשון, וכעת רוצה לעבור גם משוכה שנחשבת גבוהה יותר, לפחות נכון לנקודה זו של העונה. בגלבוע היו רוצים לייצר אווירה טובה יותר בשני מחזורי הפתיחה, אך בשלב זה כמות הצופים המאושרת למשחקים בגן נר עומדת על 350 בלבד, קצת יותר ממה שאושר נגד נתניה. בקבוצה עשויים לבצע שינוי במצבת הזרים לעומת המשחק הקודם, כשייתכן כי הסנטר עמנואל נזקווסי יירשם על חשבונו האנס ואנוויין לאחר שחזר מפציעה.

למרות שהתוצאה הסופית במחזור הפתיחה לא הייתה כל כך נוראית, במשך כמחצית גליל עליון לא הייתה קרובה לבני הרצליה וסיימה באכזבה את משחק החזרה שלה לליגה הבכירה. בגליל מכוונים להתרחק העונה ממאבקי ההישרדות ויודעים שכדי לעשות זאת, עליהם לחבר כמה ניצחונות בפתיחת העונה ולא להיגרר לחלק התחתון בטבלה, מה שמגדיל את חשיבות המשחק נגד גלבוע. בקבוצה מצפים ליותר מהסווינגמן אחמד היל שנתקע על ארבע נקודות נגד הרצליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן הפועל גלבוע גליל גור לביא עם עמנואל נזקווסי. מאור אלקסלסי
נזקווסי עשוי לחזור בגלבוע/גליל/מאור אלקסלסי

אליצור נתניה - הפועל עפולה (19:00)

אחרי שנים בקופסל, או בשמו הרשמי - אולם הכדורסל ישורון, אליצור נתניה חוזרת לליגת העל עם אולם חדש: הארנה. הקבוצה של עידן אבשלום ורובן נייברגר פתחה את העונה - כצפוי - בצורה לא מספיק טובה, עם תבוסה אצל גלבוע/גליל, אך בנתניה סבלניים ומאמינים שבתקופה הקרובה הדברים ישתנו לטובתם. מי שאמור לעזור בכך הוא קודי דמפס, הקלע שחתם היום בקבוצה והגיע מאבחאס דה לאון המקסיקנית. בעונת 2021/22 הוא רשם 15.3 נקודות בממוצע במדי הפועל באר שבע. בנוסף, במועדון ממשיכים להמתין להגעתו של ברייס וושינגטון שאמור להצטרף במקומו של קודי ריילי החתום על חוזה זמני, ובינתיים ינסו הזרים והסגל הישראלי, כולל איתי מושקוביץ שהגיע כמה ימים לפני מחזור הפתיחה, להיראות טוב בהרבה כדי לנסות ולגרד ניצחון נגד עפולה.

הפועל עפולה של אריאל בית הלחמי לא נראתה טוב בהרבה מנתניה במשחקי ההכנה ובגביע ווינר, אבל היא שיחקה עם סגל חסר במיוחד, וכשכל הקלפים הסתדרו לה במשחק הפתיחה נגד עירוני קרית אתא, הצליחה החבורה מהעמק לרשום ניצחון יפה. בעפולה יודעים שאותו ניצחון לא אומר הרבה לקראת המשך הדרך וכל עוד הם רחוקים מהאולם הביתי, בשל שיפוצים שנערכים בו, המטרה היא לנסות ולהפתיע בחוץ. במועדון מרוצים מהחיבור בין הזרים עד כה, ומקווים להמשך המגמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully