וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר כץ מונה למנכ"ל הפועל באר שבע: "חלק בלתי נפרד מהמועדון"

13.10.2024 / 14:39

כץ שימש בעשור האחרון כסמנכ"ל הכספים של המועדון. הוא יחליף את גיא פרימור שעזב להפועל תל אביב: "מחובר לכולם כאן"

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:3 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל באר שבע הודיעה היום על מינויו של ר"וח ניר כץ מונה למנכ"ל המועדון. כץ הגיע למועדון בשנת 2014, מכהן מאז כסמנכ"ל הכספים ובמרוצת השנים גם שימש כנציג המועדון ב-ECA (European Club Association). . בעברו, שימש כץ כמנכ"ל הפועל רמת גן וכן במשך כ-7 שנים היה החשב של מועדון הכדורגל הפועל תל אביב.

בהודעת המועדון נכתב: "ניר היה בורג משמעותי בכלל התהליכים שעבר המועדון בעשור האחרון וביניהם בפן הניהולי: מיצוב המועדון כאחד הגדולים והיציבים בכדורגל הישראלי, מבחינת כוח אדם, מתקנים ועוד ובשינויים בפן המקצועי, כאשר יחד עמו, המועדון זכה ב-3 אליפויות, 2 גביעי מדינה, שתי העפלות לפלייאוף ליגת האלופות, ארבע פעמים העפלה לשלבי בתים אירופאים, ביניהם הגעה לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית ועוד תארים ונקודות ציון היסטוריות".

מנכ"ל הפועל באר שבע, ניר כץ. הפועל באר שבע, אתר רשמי
מנכ"ל הפועל באר שבע, ניר כץ/אתר רשמי, הפועל באר שבע

המנכ"ל הנכנס, ניר כץ: "המועדון הפך בעשור האחרון לבית השני שלי. אני ומשפחתי חיים את המועדון במשך 24 שעות ו-7 ימים בשבוע ואני מעניק לו את כל כולי. התחברתי למקום מהרגע הראשון, והיה לי הכבוד לצמוח יחד איתו, לקטוף הישגים מקצועיים ולפתח את השדרה הניהולית. אני אוהב את האנשים כאן ומחובר לכל אחד ואחת מהם ועל כן, זו זכות עבורי להתמנות כיום למנכ"ל המועדון. אני רואה לנגד עיניי את המשך התפתחות המועדון בכל האסקפטים, פיתוח הצד המקצועי לצד ההנהלה לשם המשך התקדמות המועדון בשני המסלולים הללו ויצירת חווית אוהד למענכן ולמענכם.

"אני רוצה להודות לקודמי בתפקיד, עו"ד גיא פרימור. לי ולגיא היו 3 שנים מלמדות, מעשירות ואוהבות ואני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך. אני רוצה להודות מקרב לב לנשיאת המועדון, אלונה ברקת. הצעידה המשותפת שלנו בעשור האחרון הניבה הישגים רבים בכלל התחומים וכעת אין לי ספק שנמשיך להתפתח ולהמשיך את המסורת של המועדון שלנו באהבה ומסירות אין קץ".

נשיאת המועדון, אלונה ברקת: "ניר הצטרף למועדון לפני כעשור, ומאז הפך להיות חלק בלתי נפרד ממנו. רבים לא נחשפו לעבודתו המאומצת במשך השנים ולתרומתו הרבה מאחורי הקלעים של המועדון, אך מי שכן - זכה לפגוש את ניר ואת אופיו המיוחד והמקצועיות ללא פשרות. במסע הארוך שלי במועדון היו לי שותפים רבים וניר הוא אחד המובילים שבהם. מגיע לו קרדיט רב בשינוי במועדון בעשור האחרון והפיכתו למה שהוא היום. כעת, עם מעברו לתפקיד המנכ"ל, אין לי ספק שהוא ימשיך להוביל אותנו קדימה ולהשיג מטרות ויעדים נוספים בכל התחומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully