וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתלבטת אם להחליף ביתיות שוב עם בית"ר ירושלים

13.10.2024 / 14:21

על רקע העברת המפגש עם מכבי ת"א לטדי וירידת אופציית ב"ש מהפרק, הירוקים לא רוצים לארח בלי קהל את המשחק שחזר לאצטדיונם אחרי שנדחה בשנית

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:3/ספורט1

מכבי חיפה תחליט בימים הקרובים האם להחליף שוב ביתיות עם בית"ר ירושלים או לארח את המשחק באצטדיונה הביתי, בידיעה שהסיכויים שהוא יתקיים בלי קהל גבוהים. הירוקים בחנו את האופציה לשחק בטרנר, אך הדבר לא יתאפשר מאחר שבבאר שבע החלו בשזרוע.

כזכור, בחיפה כבר החליפו ביתיות עם בית"ר, אולם ביום המשחק (שנדחה ממועדו המקורי ואמור היה להיערך ב-1.10) הודיעו על ביטולו משהתקבלו ההתרעות על ההתקפה האיראנית.

קבוצתו של ברק בכר צפויה לשהות בירושלים שלושה ימים לפני המשחק נגד בית"ר, אם החלפת ביתיות נוספת תצא לפועל, כיוון שגם משחק העונה בינה לבין מכבי תל אביב צפוי להיות מועבר לאצטדיון טדי כדי שישוחק לעיני יציעים מלאים.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
ייהנה מסגל מלא. ברק בכר/קובי אליהו

ללא קשר למשחקים, במכבי חיפה מחכים לחזרתם של שלושה זרים שיצאו לחופשות מולדת בזמן פגרת הנבחרות: קסנדר סברינה, מתיאס נהואל וויטל אנסימבה. השלושה אמורים לשוב ארצה ב-48 השעות הקרובות ויחברו לאימונים, כאשר בהמשך השבוע יצטרפו שחקני הנבחרות. בכר ייהנה מסגל מלא, מה שיהפוך את התחרות על חולצת ההרכב - ואף על המקום בסגל - למשמעותית הרבה יותר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully