וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק העונה בדרך לטדי. המשטרה תגביל ל-20 אלף צופים?

13.10.2024 / 14:36

אחרי התלבטויות רבות, במכבי תל אביב החליטו לא להמתין לפיקוד העורף ומתכננים לארח את מכבי חיפה בבירה במוצאי שבת. באותו ערב יתקיים אירוע גדול בארנה והמשטרה עלולה להטיל הגבלות

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב נתנה אור ירוק למנהלת הליגות להעביר את המשחק נגד מכבי חיפה ביום שבת לאצטדיון טדי. הצהובים החליטו לא לחכות להקלות אפשריות בהוראות של פיקוד העורף ועכשיו מחכים לאישור של המשטרה לארח בטדי.

באותו ערב יתקיים בארנה הסמוכה אירוע לחג סוכות והדבר הזה יוצר בעיה מבחינת המשטרה. למכבי תל אביב יש 22 אלף מינויים ועוד 3,000 אוהדים מחזיקים במיני מנוי שכולל את המשחק נגד מכבי חיפה. הירוקים ירצו עונש של משחק ללא קהל חוץ, ובמכבי תל אביב רצו למכור כרטיסים כבודדים - בין היתר את אלה שהיו אמורים ללכת לקבוצה האורחת אם לא הייתה סופגת עונש. כעת המשטרה עם אירוע נוסף בסמיכות והיא עדיין לא מאשרת את המעבר לטדי ועלולה לאשר עם הגבלה של עד 20 אלף איש.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
בדרך לבירה. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

עוד לפני ההחלטה של מכבי תל אביב, אפשר היה להבין שזה הכיוון בעקבות מסר שעבר להפועל ירושלים ולמ.ס. אשדוד ולפיו המשחק ביניהן ייערך ביום ראשון במקום ביום שבת בירושלים.

הסיבה שבגללה מכבי תל אביב לא תוכל לארח את מכבי חיפה ביום ראשון בטדי, ושיש להזיז את המשחק בין הפועל ירושלים לאשדוד היא שלירוקים יש משחק השלמה נגד בית"ר ירושלים ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully