וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סייבן לי הוצג במכבי ת"א: "מודה על הזכות ללבוש את המדים האלה"

הצהובים הכריזו על צירופו של הגארד שחתם בסוף השבוע: "נרגש להצטרף למועדון כזה היסטורי". קטש: "שחקן מגוון מאוד, עם המון כלים התקפיים שיעזרו לנו"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

אחרי שחתם במהלך סוף השבוע שעבר במכבי תל אביב, הצהובים הכריזו היום (ראשון) על צירופו של סייבן לי. הגארד שהגיע ממאניסה הטורקית, שקיבלה פיצוי בתמורה להתרת חוזהו, ילבש את הגופיה מספר 5 וישחק בשורות האלופה הישראלית עד תום העונה, כאשר במסגרת ההסכם עמו קיימת אופציה לשנה נוספת והוא ירוויח כחצי מיליון דולר.

לי שצפוי לערוך הופעת בכורה כבר ביום שלישי הקרוב נגד אנאדולו אפס ביורוליג, אמר לאתר הרשמי: "אני נרגש להצטרף למועדון כזה היסטורי ונרגש לקראת העונה הזו. אני מקווה שנוכל לנצח הרבה משחקים ולהביא גאווה לאוהדים. אני אסיר תודה על ההזדמנות, ורוצה להגיד תודה להנהלה, לצוות האימון ולכל מי שהייתה לו יד בכך שאני זוכה ללבוש את מדי מכבי. יאללה מכבי, אני לא יכול לחכות להתחיל לעבוד".

"אנחנו מאד שמחים שסייבן מצטרף אלינו", התייחס המאמן עודד קטש להחתמה. "הוא שחקן מגוון מאוד, עם המון כלים התקפיים שיעזרו לנו. בנוסף לגיוון ההתקפי, לסייבן יש יכולות אתלטיות גבוהות שעוזרות לו בשני צידי המגרש".

הצהובים עקבו אחר לי (25, 1.88) עוד לפני ההתפוצצות שלו בליגת האלופות של פיב"א, כאשר קלע 79 נקודות בסך הכל בשני משחקים בליגת האלופות לזכות מאניסה.

לי נבחר במקום ה-38 בדראפט 2020 אחרי שלוש עונות מוצלחות באוניברסיטת ונדרבילט. בסך הכל הוא ערך 134 הופעות ב-NBA, בדטרויט, פילדלפיה ופיניקס. בעונות האחרונות הגארד שיחק גם בליגת הפיתוח ושם העמיד מספרים נאים. מאניסה הייתה קבוצתו הראשונה מחוץ לארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully