וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Decathlon משיקה נעלי ריצה מקצועיות לגברים ולנשים ממותג הבית שלה KIPRUN

נעלי הריצה KS900 Light פותחו במיוחד עבור רצים ורצות למרחקים ארוכים במטרה לשפר את הביצועים שלהם. לטענת החברה, הנעליים מציעות נוחות מירבית בזכות טכנולוגיית MFOAM המשתמשת בספוג עבה אך רך במיוחד המספק תחושת קלילות ודינמיות בעת הריצה

KIPRUN KIPRUN KS 900 LIGHT F FLUO ROSE CORAIL- באדיבות דקטלון. יחצ,
KIPRUN KIPRUN KS 900 LIGHT F FLUO ROSE CORAIL- באדיבות דקטלון/יחצ

Decathlon, מותג הספורט הבינלאומי מצרפת, יוצאת בקמפיין מסחרי חדש. במסגרת הקמפיין, Decathlon מציגה לקהל הרצים והרצות נעליים מקצועיות KS900 Light ממותג הריצה המקצועי שלה KIPRUN.

נעלי הריצה KS900 Light לנשים ולגברים משלבות נוחות, קלות משקל וריפוד איכותי. הן פותחו במיוחד עבור ריצות למרחקים ארוכים במטרה לשפר את הביצועים של הרצים והרצות.

נעלי KS900 Light עוצבו בטכנולוגיית MFOAM - ספוג עבה אך רך במיוחד במבנה כוורת מבטיח מקסימום נוחות במהלך ריצה למרחקים ארוכים. גומי איכותי מספק אחיזה מצוינת בקרקע רטובה, גם בעת ריצה במהירות גבוהה, מה שמבטיח ביצועים גבוהים במהלך אימונים במסלול ובזמן המרוץ. חלוקה טובה יותר של המשקל תורמת ליציבות. ספיגת זעזועים ותמיכה בקרסול בעת נגיעה בקרקע הופכות את נעלי KS900 Light לנעלי ריצה אולטימטיביות שלא מתפשרות על נוחות על חשבון הביצועים.

החלק העליון של KS900 Light מורכב מרשת מבד נושם וגמיש, ללא תוספות מיותרות. הרכיבים הקלים של הנעל מעניקים תחושה עוצמתית של דינמיות וחופש תנועה בעת הריצה. גם משקל הנעליים קיבל תשומת לב מיוחדת על מנת להפוך אותן לקלות במיוחד - משקל של 252 גרם בלבד במידה 42 לגברים ו-205 גרם בלבד במידה 38 לנשים. דגם KS900 Light מגיע בשני צבעים: קורל לנשים וצהוב לגברים, עם דרופ של 8 מ"מ.

נעלי הריצה KS900 Light הן השילוב המושלם בין ביצועים גבוהים ונוחות, לצד עיצוב מודרני.
בואו להתרשם מנעלי הריצה KS900 Light באקספו של Decathlon, במסגרת אירועי טריאתלון דקטלון תל אביב: 23.10-26.10.2024 בנמל תל אביב.

נעלי KS900 Light לנשים ולגברים זמינות לרכישה בחנויות, באתר ובאפליקציה. מחיר הנעליים: 499 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully