וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשן ה-NBA התרשם מבן שרף: "עשוי להיכנס לחצי השני של הלוטרי"

בארה"ב לא פספסו תצוגה טובה נוספת של הישראלי, שיועד להיבחר במקומות 8-14 בדראפט: "פוטנציאל גדול, מוסר ממש טוב"

קויק: הכדורסלן בן שרף/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א'

ההופעה המצוינת של בן שרף אמש (שבת) לא הספיקה לאולם כדי למנוע הדחה מהגביע הגרמני, אבל לישראלי המוכשר יש מטרות גבוהות הרבה יותר לעתיד הקרוב ובארצות הברית ממשיכים לעקוב אחריו לקראת דראפט 2025. הפרשן קית' סמית' יצא עם מספר תובנות מהמשחק האחרון, אותו סיים הרכז בן ה-18 עם 20 נקודות ו-4 אסיסטים וחטיפה אחת אחרי שדייק ב-8 מ-10 מהשדה, קלע את השלשה היחידה שזרק ורשם 3 מ-6 מקו העונשין.

"לשרף גודל מדהים למוביל כדור/פליימייקר. הוא צריך לשפר את השליטה ביד ימין, מאוד דומיננטי ביד שמאל כרגע. ההגנה בסדר, הוא צעיר ויש לו את הכלים לפתור את זה. קליעת הניתור זקוקה לשיפור, הייתי רוצה לראות אותו זורק יותר, אבל זה קשה בקבוצה ששואפת לניצחונות. מוסר ממש טוב, תחושה נהדרת למשחק והבנה של ריווח וזוויות", ניתח סמית'.

בהמשך, בהתייחסות גם לנואה אסנגה הצרפתי שנחשב אף הוא לכישרון גדול ומשחק עם שרף באולם, הפרשן האמריקאי הוסיף: "קל לראות מדוע מייעדים אותם להיבחר בסיבוב הראשון. שניהם כבר השתפרו מאוד מהפעם הקודמת שראיתי אותם בעונה הזו. שרף עשוי להיכנס לחצי השני של הלוטרי (מקומות 8-14) אם יעשה עונה טובה".

ב-NBA draft point, עמוד X (טוויטר) שעוקב אחרי פרוספקטים בינלאומיים לדראפט, נכתב על שרף: "הוא ממשיך להרשים ונראה יותר ויותר לגיטימי בכל יום. מעורר דאגות מסוימות, אבל בהחלט יש לו פוטנציאל גדול. כרגע הוא בטופ 20. השליטה בכדור והקליעה לשלוש מעוררות חשש והוא התקשה לקלוע מול שומרים יותר טובים ביורוקאפ, גם ההגנה והאתלטיות מעט מוגבלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully