וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א אותתה למנהלת: כל האופציות למשחק העונה נבדקות

13.10.2024 / 10:30

בלומפילד, טדי או טרנר? מכבי ת"א בלבטים גדולים לקראת מכבי חיפה: מצד אחד בית עם קהל מצומצם, מצד שני אוהדים ללא הגבלה. בינתיים הקבוצה ממתינה לאפשרות של שינוי מצד פקע"ר. הפועל ירושלים כבר קיבלה הודעה שייתכן ותתבקש לשחק ביום ראשון

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב אותתה הבוקר (ראשון) למנהלת הליגות בכדורגל שהיא שוקלת את כל האופציות באשר למשחק העונה בשבת מול מכבי חיפה, כולל העתקת המשחק לטדי או לטרנר. מכבי תל אביב מחוייבת לעדכן בכך את המנהלת, מאחר שבשבת בטדי אמור להיערך המשחק בין הפועל ירושלים למ.ס. אשדוד ובטרנר נערך לאחרונה טיפול מסוים. גם זמינות האיצטדיון הדרומי בספק לשבת הקרובה, ובכל מקרה מדובר באפשרות עם סיכוי קלוש בגלל מצב הדשא.

מכבי תל אביב עדיין לא החליטה אם לעבור לאיצטדיון אחר וההחלטה תהיה גם נגזרת של כמות הקהל שניתן יהיה להכניס בשבת. נכון להבוקר אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף והמשחק בבלומפילד יכול להיות משוחק עם 2,000 איש (1,750 צופים - כולם אוהדי מכבי תל אביב), אלא שייתכן כי עד מחר ישתנו ההנחיות וניתן יהיה להגדיל את הכמות של האוהדים בתנאי שהם מפוזרים על פני כמה יציעים. בכל מקרה ההערכות האופטימיות לא מדברות על יותר מרבבת צופים.

אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
דילמה קשה, והמתנה מורטת עצבים. אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

עניין נוסף שהוא מאוד משמעותי מבחינת מכבי תל אביב הוא לקבל החלטה האם לעזוב את הבית. אמנם בטדי יוכלו תיאורטית להגיע 30 אלף אוהדי מכבי תל אביב, אבל ספק אם כל בעלי המנויים יעלו לירושלים, הגם שהמשחק בצאת השבת ומבחינת הכבישים, הרבה יותר נוח לעשות את הדרך לבירה שלא בפקקים של יום חול. מעבר לטדי הוא איבוד היתרון של בלומפילד כאיצטדיון ביתי ובמכבי תל אביב שוקלים זאת בכובד ראש.

המנהלת כבר שוחחה עם הפועל ירושלים לעניין המשחק שלה עם אשדוד בשבת ואם מכבי תל אביב תרצה לעבור לטדי, לא אמורה להיות בעיה להזיז את המשחק של הפועל ירושלים לחול המועד ביום ראשון, 24 שעות קדימה.

כך או אחרת, המטרה במנהלת היא לסיים את הסאגה עד מחר בערב על מנת שבאיצטדיונים וכן במשטרה יידעו בוודאות עד יום שלישי בבוקר היכן מתקיימים המשחקים ובאילו ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully