וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשזלאטן קיבל מכות באימון: "זרק אותו על הרצפה כמו כוס מים"

אלשנדרה פאטו על התקרית המפורסמת באימון של מילאן: "אונייאו פשוט הרים את זלאטן והטיח אותו. חשבתי שהוא הולך להרוג אותו"

תקציר: מילאן - לצ'ה 0:3/ספורט1

רבות נכתב ונאמר בעבר על העימות האלים בין זלאטן איברהימוביץ' לאוגוצ'י אונייאו באימון של מילאן ב-2010. זלאטן עצמו כתב באוטוביוגרפיה שלו ש"אונייאו ואני כמעט הרגנו אחד את השני, נשארתי עם צלע שבורה. אם החברים לקבוצה לא היו מתערבים ומפרידים בינינו, היינו הורגים אחד את השני!"

אתמול אלשנדרה פאטו שפך אור נוסף על אותו מקרה ומהדברים שלו נדמה שהשבדי יצא בזול.

חלוץ העבר הברזילאי דיבר בפודקאסט Voci di Calcio וסיפר: "היינו באימון, זלאטן היה עם הכדור, אונייאו ניסה לחטוף לו ופגע לו ברגל. כולנו הבנו שזה לא היה בכוונה, שאונייאו ניסה לחטוף את הכדור... האימון נמשך ובשלב מסויים אונייאו היה עם הכדור. זלאטן רץ וגלש לעברו עם שתי הרגליים, בכוונה לפגוע בו. מיד אחר כך הוא אמר: 'אוי, מה קרה?'

"שניהם היו על הדשא, אונייאו קם בשלווה - הוא היה בחור עם לב זהב - לא שאיברה לא היה כזה, אבל הוא היה יותר אימפולסיבי. זלאטן התחיל לקלל אותו בשבדית, לא הבנו כלום. הוא ניסה לתפוס את אונייאו בגרון ומה אונייאו עשה? תפס את זלאטן והטיח אותו על הדשא. אני חושב שהאנשים של מילאן כיבו את המצלמה באימון בשלב הזה...

"לאונייאו זה היה קל, הוא תפס את זלאטן כמו כוס מים. ותתארו לכם את איברה, הבחור הזה ענק. אונייאו פשוט זרק אותו וקפץ עליו, הרים את היד כדי להכות אותו. אני זוכר שצעקתי לו: 'עצור, אתה הולך להרוג אותו!'".

אוגוצ'י אונייאו במדי מילאן ב-2009. Ned Dishman, GettyImages
בחור חזק. אוגוצ'י אונייאו/GettyImages, Ned Dishman
שחקני מילאן ב-2011, זלאטן איברהימוביץ', אלשנדרה פאטו. Claudio Villa, GettyImages
"אני חושב שהאנשים של מילאן כיבו את המצלמה בשלב הזה...". פאטו עם זלאטן/GettyImages, Claudio Villa

אוגוצ'י אונייאו האמריקאי שיחק בין היתר במץ, סטנדרד ליאז', ניוקסל, ספורטינג ליסבון, מלאגה ושפילד וונסדיי. הוא היה חלק ממילאן במשך עונה וחצי, אבל רשם הופעה אחת בלבד במשחק רשמי כשנכנס כמחליף נגד פ.צ. ציריך בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully