וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטרבייב אלוף העולם במשקל קל-כבד, הערעור בדרך?

הרוסי-קנדי גבר על ביוול בהחלטת שופטים וזכה בחגורה גם ב-WBA בדרך להישג היסטורי בענף האיגרוף: "אללה בחר בי היום". בסביבת המפסיד טענו שיערערו וביקרו בעיקר את השופט קרדיני: "אסור שיעבוד שוב"

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

דרמה גדולה נרשמה הלילה (בין שבת לראשון) בעולם האגרוף, כשארתור בטרבייב הפך לאלוף העולם במשקל קל-כבד, עם ניצחון מעורר מחלוקת בהחלטת שופטים על דמיטרי ביוול בערב הסעודית. בכך הפך הרוסי-קנדי לראשון אי פעם שמחזיק בחגורת האליפות בארבעת הארגונים הגדולים בקטגוריית המשקל הזו.

ביוול דורג ראשון בקטגוריה ורביעי בפאונד פור פאונד, בעוד שבטרבייב הגיע ממקומות 2 ו-6 בהתאמה בכל אחד מהדירוגים: "זה היה קרב קשה, כי גם דמיטרי הוא אלוף ויש לו כישורים טובים, אולי יותר משלי. אבל היום אללה בחר בי", אמר האלוף שכבר החזיק בתואר ב-WBC, WBO, IBF וכעת גם ב-WBA.

היה זה קרוב צמוד במיוחד, והחלטת השופטים הכעיסה מאוד את הצוות של ביוול. מאמנו, ודים קורנילוב, בא בטענות בעיקר כלפי שופט אחד - פאבל קרדיני: "בכוונתנו להגיש ערעור. הייתי שמח להבין איך הוא ספר את מספר האגרופים של כל אחד מהתמודדים. איפה המקצועיות בענף?"

גם מארגן הקרבות אדי הרן חשב כך: "דימיטרי צריך היה להפוך לאלוף הבלתי מעורער. זה מגיע לו. הוא סיפק תצוגת תחליט. זה לא מגיע לך, לעבוד כל חייך כדי להגיע לרגע הזה - ולראות אנשים אחרים לוקחים לך אותו. אסור שהשופט הזה יעבוד שוב".

אלוף העולם הבלתי מעורער באיגרוף, ארתור בטרבייב. Richard Pelham, GettyImages
כל החגורות שלו. בטרבייב/GettyImages, Richard Pelham

למעשה, היה זה הקרב הראשון שבו בטרבייב בן ה-39 לא ניצח בנוקאאוט, אחרי 20 כאלה עד היום. לביוול זה היה הפסד בכורה, למרות שיריבו נותח בחודשים האחרונים בברך אחרי שקרע את המניסקוס, מה שגרם לדחיית הקרב שתוכנן במקור ליוני.

  • עוד באותו נושא:
  • אגרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully