וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכבי ת"א נמצאת בפרפורי גסיסה. בקרוב היא תיעלם מהיורוליג"

עופר ינאי עוקץ את הצהובים בריאיון לתקשורת הבוסנית: "הם בנו את המותג על כספי ציבור, ועכשיו לא מוכנים להכניס את היד לכיס כשיש להם תחרות. להערכתי, בעוד עשור יהיו שתי קבוצות ישראלית ביורוליג - ואף אחת מהן לא תהיה מכבי תל אביב"

מקבץ מהלכים של סייבן לי במשחק הכנה נגד פנרבחצ'ה/מתוך טוויטר

עופר ינאי לא מסתיר את כוונתו לקרוא תיגר על מכבי תל אביב, ובריאיון לתקשורת הבוסנית טוען: תהליך ה"גסיסה" של המועדון כבר קורה מעצמו, ללא שום התערבות חיצונית.

"החלטתי להשקיע בהפועל תל אביב כי זיהיתי הזדמנות. מכבי תל אביב נמצאת בנקודת חולשה. מבנה הבעלות שלה בעייתי, האנשים שם לא מוכנים להשקיע כסף. מבחינתי, המועדון הזה טובע, ובעתיד הקרוב יהיה לנו מקום ביורוליג", אמר ינאי בריאיון שפורסם באתר ""BasketballSphere" בסוף השבוע.

לדבריו של ינאי, "הדומיננטיות של מכבי תל אביב הולכת ונעלמת מהמפה. זה בכלל לא חשוב מי מנסה לאתגר אותה. כל הכוח של מכבי תל אביב היה מושתת על מונופול. המותג שלהם נבנה על כספי ציבור, ועכשיו הם לא מוכנים להשקיע מכיסם. לאנשי עסקים כמוני וכמו מתן אדלסון זה לא יכול לקרות".

ינאי המשיך וטען: "או אני או מתן אדלסון ישברו את ההגמוניה של מכבי תל אביב. אולי, מי יודע, בסוף זה לא יהיה אף אחד משנינו - אבל זה יקרה. מכבי תל אביב היא ענק שנמצא בפרפורי גסיסה, ולהערכתי לא נראה אותה ברמות הגבוהות בעתיד. בעוד עשור מהיום יהיו שתי קבוצות ישראליות ביורוליג - ומכבי תל אביב לא אחת מהן".

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ניב אהרונסון, מערכת וואלה
"כששחקן מגיע להפועל תל אביב, הוא יודע שהוא בא כדי להפיל אימפריה"/מערכת וואלה, ניב אהרונסון

ינאי מתעקש שהמניעים והכוונות שלו הם לא אישיים, אלא כלל-ישראלים. "המצב במדינה שלנו לא קל, זה נכון, אבל אני עושה מה שאני עושה מתוך ציונות. חמאס ניסה לשבור את רוחנו ב-7 באוקטובר, אבל עצם העובדה שבניתי את הקבוצה הכי טובה אי פעם בכדורסל הישראלי, מוכיחה שאנחנו כישראלים לא מרימים ידיים, ולא נשברים".

מה הביא את הכוכבים הרבים בסגל להפועל תל אביב הקיץ, בזמן מלחמה לישראל? ינאי משוכנע שזה לא רק עניין של כסף. "אני איש מכירות נהדר, ואת הפועל תל אביב קל לשווק לאנשים. יש פה עיר נפלאה, ולמועדון הזה יש את האוהדים הטובים באירופה. ומעל הכל, השחקנים שמגיעים לכאן יודעים שאני דואג לכל דבר עבורם. אני מתייחס לשחקנים כמו לילדים שלי. אני נותן להם את הכסף, אבל גם דואג שישימו אותו במקומות הנכונים, ולא יתפזרו. השחקנים האלה מדברים עם שחקנים אחרים ששיחקו פה, ומבינים שיש לי ערך מוסף. ממש אכפת לי מהשחקנים, והם מעריכים את זה. אחרי הכל, שחקנים רוצים להיות חלק ממשהו גדול. וכשאתה מגיע להפועל תל אביב שלנו, ברור שאתה מגיע לסיפור גדול - סיפור על קבוצה שהולכת להוריד אימפריה מגדולתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully