וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנטיל עזב את ישראל באישור הפועל תל אביב, לא ישוחרר בשלב זה

13.10.2024 / 9:15

לצד החשש מהמצב הביטחוני, הפורוורד לא מרוצה ממעמדו. רגלנד נותר מחוץ לסגל להפועל ירושלים, האוהדים לא ימלאו את היציע?

מקבץ מהלכים של סייבן לי במשחק הכנה נגד פנרבחצ'ה/מתוך טוויטר

הפועל תל אביב תתארח הערב (ראשון, 20:50) בארנה שבירושלים נגד הפועל ירושלים למשחק הגדול הראשון של העונה. הקבוצה של סטפנוס דדאס תשחק לראשונה בליגת העל העונה, ואחרי שלושה שבועות נגד יריבה ישראלית, אחרי שמשחק הפתיחה שלה נגד מכבי רמת גן נדחה בגלל העלייה של האחרונה לגמר גביע ווינר.

הקבוצה רשמה למשחק הערב את פטריק בוורלי, מרכוס פוסטטר, איש ווינרייט, ג'ונתן מוטלי וברונו קאבוקלו, בעוד ג'ו רגלנד, בראיין אנגולה ובן בנטיל נותרו מחוץ לסגל.

בנוגע לבנטיל מתפתחת מיני-סאגה: אחרי שהקבוצה חזרה לישראל, הפורוורד ביקש מאנשי הקבוצה לטוס ליוון וקיבל אישור לכך. השחקן לא נכלל בסגל גם למשחק היורוקאפ האחרון ולצד החששות מהמצב הביטחוני, הוא גם לא מרוצה ממעמדו. בקבוצה לא ישחררו את השחקן בשלב זה, אבל לא מן הנמנע שיאפשרו לו לעשות זאת אם יסכים להתפשר על תנאי עזיבתו.

אוהדי הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
לא לזה פיללו ערב פתיחת העונה בליגה. אוהדי הפועל תל אביב/אודי ציטיאט

אחת השאלות הגדולות לקראת המשחק הערב נוגעת לקהל. נכון לאתמול בערב, נותרו הרבה כרטיסים באופן יחסי ליציעי הפועל תל אביב, ואפילו בעלי הקבוצה עופר ינאי פנה בפייסבוק לארגון "האולטראס" בבקשה שיגיע למשחק והציע להעמיד לרשותם אוטובוס למשחק. עבור האדומים מדובר במקרה כמעט נדיר, שכן כמעט בכל המשחקים שלהם בליגת העל מחוץ להיכל שלמה, קיימת תחרות על כל כרטיס.

בהפועל מספרים כי הסיבה למיעוט הכרטיסים הוא שיבוץ המשחק מול משחק הכדורגל שייערך בשעה 20:00 נגד הפועל רמת גן, כשהקהל מראה שנכון לעכשיו הוא בוחר בכדורגל על פני הכדורסל, למרות מגבלת קהל שקיימת באצטדיון רמת גן. במשך שנים דאגו בקבוצה שלא לשחק מול קבוצת הכדורגל, אך הפעם הדבר לא הסתייע. בנוסף, חוסר השקט שקיים כיום בין עמותת הפועל תל אביב והוועד המנהל להנהלת המועדון לא תורם להגעת הקהל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully