וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פשוט בדיחה": נתוני הרייטינג מול נבחרת ישראל קבעו שפל

בגלל היריבה או בשל ההיעדרות של אמבפה? פחות מארבעה מיליון צרפתים צפו במשחק בחמישי, והנתונים הנמוכים מדאיגים: "דרוש שינוי"

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

נבחרת ישראל לא נחשבת לאטרקטיבית במיוחד עבור חובב הכדורגל הממוצע, אבל לנתוני הרייטינג החריגים שקיבל המשחק של נבחרת צרפת מול הכחולים-לבנים ביום חמישי, אף אחד בטלוויזיה המקומית לא ציפה.

פשוט מ-4 מיליון צופים ראו את המשחק בו ניצחה צרפת 1:4 בשידור חי - המספר הכי נמוך שנמדד במשחק של נבחרת צרפת בשנה האחרונה, ואחד הנמוכים שנמדדו מתחילת העשור. אומנם המשחק ששודר בערוץ הממלכתי עדיין היה המשדר הנצפה ביותר בצרפת באותו ערב, אבל עדיין מדובר במספרים נמוכים מאוד גם ביחס למשחקים הקודמים של הטריקולור בקמפיין, נגד איטליה ובלגיה.

בצרפת ציינו שלא רק זהות היריבה תרמה לנתונים הנמוכים, אלא גם היעדרותו של קיליאן אמבפה הפצוע והפרישה של אנטואן גריזמן, שנחשב לסמל בנבחרת.

עומרי גלזר, איתן אזולאי שחקני נבחרת ישראל מאוכזבים, שחקני נבחרת צרפת חוגגים. רויטרס
אחוזי צפייה נמוכים במיוחד. צרפת נגד ישראל/רויטרס

כך או כך, בצרפת מודאגים מהנתונים ובתוכנית הטלוויזיה של "RMC" אמרו: "פחות מארבעה מיליון צופים במשחק נגד ישראל. היום העלינו שידור של טוויץ' בלייב, וצפו בו מיליון איש בלי שהיה משחק כדורגל באותו ערב. זה פשוט בדיחה. ברור שחייבים לעשות שינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully