וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

געגועים לקטש? עתמאן סיפסל וקטל את לורנזו בראון: "גרוע מאוד"

רכז פנאתינייקוס הירבה לאבד במחצית הראשונה מול פאוק וסופסל בשנייה, הביקורת הפומבית מהמאמן המחישה: הוא ההפך הגמור מקטש

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - סראגוסה 95:101/ספורט1

בשנתיים בהן שיחק לורנזו בראון במכבי תל אביב, לצד כמה הצגות גדולות היו לו גם משחקי נפל. מעל כולם זכור גמר גביע המדינה נגד הפועל ירושלים, בו הרכז איבד תואר לצהובים תרתי משמע, עם תצוגה מבולבלת ומאכזבת.

אבל אמש (שבת) במדי פנאתינייקוס, חווה הרכז הוותיק על בשרו את ההבדל המהותי בגישות של עודד קטש לארגין עתמאן. אם בעונה שעברה מאמן מכבי תל אביב העניק לבראון גיבוי מוחלט, גם אחרי משחקים חלשים כמו שניפק באותו גמר גביע - המאמן הטורקי אף פעם לא היסס לבקר את שחקניו, גם באופן פומבי.

אמש אלופת אירופה גירדה ניצחון 90:93 על פאוק בליגה היוונית, ובראון סבל מאחד מאותם ערבים: במחצית הראשונה הוא איבד ארבעה כדורים, בהגנה הוא לא כיפר על כך, אבל הפעם התגובה הייתה שונה לחלוטין. עתמאן העניק לבראון שתי דקות בלבד במחצית השנייה, ובסיום כשנשאל על כך אמר: "זה פשוט - לורנזו בראון לא שיחק בחצי השני כי היה לו משחק גרוע מאוד".

לורנזו בראון, פנאתינייקוס. Stefanos Kyriazis/NurPhoto, GettyImages
תתחיל להתרגל. לורנזו בראון/GettyImages, Stefanos Kyriazis/NurPhoto

בראון, כזכור, הגיע לפאו על המשבצת שמילא בעונה שעברה לוקה וילדוסה, שגם עליו הירבה המאמן השנוי במחלוקת למתוח ביקורת בתקשורת. סביר להניח שזה פחות ישפיע על שחקן עם ותק ומעמד כמו של בראון, אבל דבר אחד בטוח: מסמן ימני אחד של גישה מכילה בדמותו של עודד קטש, הרכז עבר למאמן שמסמל את ההפך הגמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully