וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת תעבור לאיטליה: גלזר שוב יפתח, מדמון יקבל דקות

13.10.2024 / 6:05

השחקנים ימריאו לארץ המגף לקראת המשחק ביום שני באודינה בידיעה שרן בן שמעון יערוך מספר שינויים בהרכב, אבל מקומו של השוער שספג ביקורות על יכולתו נגד צרפת נראה מובטח. המאמן עדיין מתלבט בנוגע למערך והאם לפתוח עם שחקן מכבי תל אביב

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

נבחרת ישראל תמריא הבוקר (ראשון) מהונגריה לאיטליה לקראת המשחק מחר בערב באודינה מול נבחרת איטליה. אחרי ההפסד 4:1 לצרפת ביום חמישי, נשארה הנבחרת בסוף השבוע בבודפשט וציינה את יום הכיפורים במלון בו היא הייתה ממוקמת. הבוקר ייצאו השחקנים לשדה התעופה ויטוסו לאיטליה. בערב תקיים הנבחרת את האימון היחיד שלה בעיר אודינה בסטאדיו פריולי, ביתה של אודינזה, שם ייערך המשחק מחר.

על אף שפתח רע את המשחק מול צרפת עם שער שכולו טעות אישית, עומרי גלזר יעמוד גם מחר בשער הנבחרת. המאמן הלאומי רן בן שמעון החליט שגלזר ימשיך בשער, אבל בעמדות אחרות צפויים שינויים ב-11 לעומת מי שפתח מול צרפת. יחד עם זאת, עדיין לא ברור עד כמה ירחיב בן שמעון בשינויים, מאחר שהסגל שלו הצטמצם עם הפצועים רז שלמה ועומרי גאנדלמן, שנוספו תוך כדי ההתכנסות.

היום יצטרף אל הנבחרת הלאומית ניקיטה סטויאנוב, בלם הנבחרת האולימפית. סטויאנוב הועדף על פני סתיו למקין, מאחר שהוא יותר מתאים להחליף את מתן בלטקסה עם רגל שמאל, אחרי שהאחרון הרגיש קצת פצוע בעקבות המשחק מול צרפת.

שחקן הנבחרת האולימפית, אלעד מדמון, מול שחקן נבחרת יפן, ריהיטו ימאמוטו. רויטרס
אמור לשחק. מדמון/רויטרס

בן שמעון יחליט אחרי האימון המסכם הערב האם להמשיך במערך של שלושה בלמים או לחזור ולשחק עם שני בלמים. חלוץ מכבי תל אביב אלעד מדמון שלא שיחק מול צרפת, יקבל דקות מחר, אך עדיין לא ברור אם יפתח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully