וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בלאומית: הפועל ת"א ודגו מתכוננים למבחן בקרב הצמרת

עודכן לאחרונה: 12.10.2024 / 23:45

האדומים המאכזבים יפגשו את הפועל רמת גן הלוהטת, שמגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים ופוזלת מעלה (20:00). הפועל פתח תקוה וכפר שלם יצליחו לשמור על שני המקומות הראשונים?

בין החגים, המלחמה וימי הזיכרון, חמישה משחקים בליגה הלאומית יתקיימו מחר (ראשון), ובראשם המפגש המסקרן בין הפועל תל אביב להפועל רמת גן (20:00). גם הפועל פתח תקוה והפועל כפר שלם יקוו להשיג עוד ניצחון שישאיר אותן שבוע נוסף בשני המקומות הראשונים, שמובילים לליגת העל.

סתיו טוריאל שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
מחפשים ניצחון גדול. טוריאל/קובי אליהו

הפועל רמת גן - הפועל תל אביב (20:00)

הפועל תל אביב כבר חשבה שהיא יצאה מההלם של הליגה הלאומית כשחיברה שני ניצחונות רצופים וזכתה בגביע הטוטו, אבל התיקו החלש מול הפועל אום אל פאחם במחזור הקודם (מול הקבוצה היחידה בשתי הליגות הבכירות שהייתה ללא נקודה) הגביר שוב את הלחץ על מסאי דגו - שבשישה מתוך שבעת המחזורים עד כה, ראה את קבוצתו מובילה אך לא מצליחה לשמור על היתרון. כעת מצפה להפועל תל אביב אתגר לא פשוט מול הפועל רמת גן, שנמצאת מעליה בטבלה ומגיעה אחרי שלושה ניצחונות רצופים, כולל 1:3 על בני יהודה במחזור הקודם.

גולן בני שחקן הפועל פתח תקוה חוגג שער. אודי ציטיאט
עוד שבוע בפסגה? בני/אודי ציטיאט

הפועל עפולה - הפועל פתח תקוה (20:00)

הפועל פתח תקוה מגיעה מהמקום הראשון, כשהיא הקבוצה היחידה ללא הפסד בליגה הלאומית, ופוגשת יריבה עם 0 ניצחונות ו-5 תוצאות תיקו. במשחק הקודם המלאבסים סיימו ב-0:0 מאכזב מול מכבי יפו, אחרי ששוב החמיצו פנדל מכריע בדקות הסיום, אבל הקבוצה של עומר פרץ מגיעה מלאת ביטחון, אחרי שהמשחק הקודם קטע לה רצף ארבעה ניצחונות.

מנחם קורצקי מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
אחרי ניצחון הבכורה, הרעב נפתח. קורצקי/ברני ארדוב

הפועל עכו - הפועל כפר שלם (20:00)

כפר שלם, עדיין הקבוצה הכי פורה בלאומית (18), פתחה את העונה בצורה חלומית, עם חמישה ניצחונות בחמישה משחקים, אבל בשני המשחקים האחרונים רשמה תיקו והפסד (תבוסה מול הפועל ת"א) ובמשחק החוץ מול עכו לא תרצה שוב "להתעורר מהחלום". מנגד, במחזור הקודם עכו של מנחם קורצקי רשמה ניצחון בכורה, מול נוף הגליל, שחילץ אותה מתחת לקו האדום, והיא תנסה להמשיך במומנטום על מנת לפזול קצת למעלה.

משחקים נוספים:

מכבי הרצליה - הפועל נוף הגליל
מ.ס. כפר קאסם - הפועל אום אל פאחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully