וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק הבא בין ברצלונה לריאל? "מדריד לא מתאימה לאירוח גמר המונדיאל"

חבר מועצת העיר בקטאלוניה טוען שלשתי הערים "בעיות בקיבולת האצטדיונים", אך משוכנע: "עובדים על כך שהקאמפ נואו יהיה מוכן לכך עד 2030". ומה לגבי קזבלנקה?

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

ב-28 ביוני 2030 ייצא לדרך מונדיאל 2030 באורוגוואי, ארגנטינה ופרגוואי, כחלק מחגיגות מאה שנים למונדיאל הראשון, אך בהמשך שאר המשחקים יתקיימו אצל המארחות הרשמית - פורטוגל, מרוקו וספרד. האישור הרשמי לקיום הטורניר במדינות הללו יגיע רק בדצמבר, כשזאת ההצעה הרשמית היחידה שהוגשה לפיפ"א, אבל הדיונים לגבי זהות מארחת משחק הגמר כבר החלו.

שלושה אצטדיונים יתחרו על הזכות לאירוח המשחק הגדול בעולם, כשפורטוגל מחוץ לתחרות. הסנטיאגו ברנבאו במדריד, הקאמפ נואו החדש בברצלונה והאצטדיון החדש בקזבלנקה מועמדים, אבל נראה שהמאבק הזה רק התחיל ועשוי לגרום ללא מעט דם רע שכבר קיים בין הערים ברצלונה ומדריד, גם מחוץ למגרשי הכדורגל.

לפי דויד אסקודה, חבר מועצת הספורט של מועצת העיר ברצלונה, לאצטדיון במדריד "לא תהיה האפשרות לארח את הגמר", עם לא מעט בעיות נוספות בשאר הערים: כרגע, מדריד לא מתאימה לארח את גמר המונדיאל. זה נובע מבעיות קיבולת, אשר קיימות גם בברצלונה ובקזבלנקה, אבל בברצלונה אנחנו עובדים על זה. אני אוהב את העיר שלי מספיק כדי לשאוף שנוכל ללכת על זה. אנחנו ניאבק בהם כדי לארח את הגמר".

ספוטיפיי קאמפ נואו, ברצלונה. ספוטיפיי,
הגמר יתקיים בברצלונה, במדריד או בכלל בקזבלנקה? קאמפ נואו החדש/ספוטיפיי

עוד הוסיף חבר מועצת העיר, במה שנראה כמו תחילת המאבק על האירוח, בעיקר מול היריבה מבירת ספרד: "אנחנו מדברים עם מי שצריך כדי לגרום להם לראות שאנחנו נספיק לעשות את השינויים ולהיות מוכנים, זאת לעומת הערים האחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully