וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומוניה ניקוסיה עדיין מחכה לאצילי: "לא הצליח לתרום דבר"

בקפריסין קטלו את הרכש ה"נעדר": "הביאו אותו כקיצוני הימני הבכיר, כרגע הוא אופציה שלישית". מה בכל זאת עומד לזכותו?

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

עומר אצילי הגיע לאומוניה ניקוסיה כהחתמה גדולה בקיץ האחרון, אבל המספרים שלו עד כה מצביעים בבירור על קשיי התאקלמות. מתוך 13 משחקים שקיימה הקבוצה בכל המסגרות, אצילי שותף רק בתשעה, פתח בשהניים וסיפק בישול אחד. בתקשורת הקפריסאית הגדירו אותו היום (שבת) במילה אחת: "נעדר".

"עד כה, הוא כשל בניסיון להותיר חותם", קבעו בנחרצות באתר Sport-fm. "הקיצוני המנוסה לא הצליח לתרום דבר בליגה, בקונפרנס ליג היו לו דקות מעטות, ונכון שהייתה לו פציעה קטנה שהאטה את כניסתו לכושר משחק, אבל זה לא יכול להוות תירוץ עבור שחקן ברמתו של אצילי".

"הוא צריך לנצל את פגרת הנבחרות כדי להיכנס לכושר ולהתכונן להרוויח מקום ברוטציה", הוסיפו, "הישראלי צפוי לקבל הזדמנות לאור כמות המשחקים הגדולה ומתבקש להציג יכולת שתכניס אותו להרכב. אחרי הכל, בקיץ הביאו אותו כדי שיהיה שחקן הכנף הבכיר בצד ימין, וכרגע הוא האופציה השלישית בעיני הצוות המקצועי. הוא מוכרח להתעלות".

עומר אצילי שחקן אומוניה ניקוסיה. אומוניה ניקוסיה, אתר רשמי
אומוניה ניקוסיה עדיין מחכה לעומר אצילי/אתר רשמי, אומוניה ניקוסיה

מקור אחר בקפריסין ציין כי "עדיין מחפשים את אצילי באומוניה, שמצפה ממנו לתרום ביצירת מצבים וכן בשערים בעתיד הקרוב", אבל גם סיפק נסיבות מקלות מסוימות לאקס מכבי חיפה: "הוא מחכה בעצמו להזדמנות מהמאמן שלו, שיסמוך עליו יותר, כדי שיוכל למצוא את הקצב. בתור מחליף שמשחק לזמן מוגבל, קשה לו לתרום את מה שמצפים ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully