וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות התעלות של בן שרף: הפסד בכורה דרמטי העונה לאולם

הישראלי קלע במחצית השנייה 17 נקודות מתוך 20 במשחק כולו, אבל שלשה על הבאזר העלתה את באמברג לרבע גמר הגביע הגרמני. צפו: מלי הושיע את פנרבחצ'ה על הבאזר

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

בן שרף שוב התעלה בדקות החשובות וסיפק את תצוגת הקליעה השנייה הכי פורה מאז הצטרפותו לאולם הגרמנית, אבל לצערו לא הצליח למנוע את ההדחה של קבוצתו בידי באמברג בשמינית גמר הגביע הערב (שבת).

אחרי מחצית ראשונה בה התמקד יותר במסירות וחילק ארבעה אסיסטים (שלושה מהם לשלשות), הישראלי המוכשר קלע אחרי ההפסקה 17 מ-20 הנקודות שעמן סיים את המשחק כולו, כולל 9 ברבע הרביעי. אלא שאולם, שברגע השיא שלה במשחק הובילה בהפרש של 15 נקודות, שמטה את היתרון וספגה בין הרבע השלישי לרביעי ריצה של 15:3 שבעזרת באמברג הפכה. גם אחרי ששרף וחבריו מחקו את הפער כליל, במהלך האחרון הגיעה שלשה כואבת על הבאזר שהנחילה לאולם הפסד בכורה בכל המסגרות העונה.

שחקן רציופארם אולם, בן שרף. Mateusz Slodkowski, GettyImages
תצוגה מעולה, אבל גם הדחה כואבת. בן שרף/GettyImages, Mateusz Slodkowski

מוקדם יותר, פנרבחצ'ה שרדה מותחן דרמטי לא פחות וניצלה מהפסד בכורה מפתיע בליגה הטורקית. במסגרת המחזור השני, הדאבליסטית התארחה אצל העולה החדשה ילובאספור ופיגרה בפער של 13 בתוך הרבע האחרון, אלא שבמצב של 80:83 למארחת, ניקולו מלי החטיא בכוונה זריקת עונשין, הכדור חזר אליו אחרי שהיריבה איבדה אותו והפורוורד האיטלקי שחרר שלשה כשנותרה עשירית שנייה אחרונה על השעון, צלף אותה וכפה הארכה - שבסיומה פנרבחצ'ה ניצחה 90:97. נייג'ל הייז-דייויס הצטיין בשורותיה עם 22 נקודות ו-6 ריבאונדים.

עוד בטורקיה, אנאדולו אפס דרסה 8:29 את בורסאספור ברבע הראשון, בדרך לניצחון חוץ מוחץ 78:99. דואוס אוזדמירולו הוביל את קלעיה עם 21 נקודות.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב

אחר הצהריים ניצחה פנאתינייקוס 93:96 את פאוק סלוניקי במסגרת המחזור השני בליגה היוונית, הודות ל-27 נקודות של קנדריק נאן ו-17 של מתיאס לסור שגם הוריד 9 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully