וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מודים: "ישראל איכותית. מקווים שהמלחמה שם תסתיים"

דוידה פראטזי התייחס למשחק בין הנבחרות בליגת האומות (ב', 21:45): "בספטמבר התקשינו לשמור על התוצאה". מאלדיני יחליף את פלגריני?

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

המחזור הרביעי בליגת האומות יפגיש בשני (21:45) את נבחרות איטליה וישראל באודינה. השתיים נפגשו כבר בקמפיין בתחילת חודש ספטמבר, אז זה הסתיים ב-1:2 לאיטליה, כשמוחמד אבו פאני רק צימק בדקה ה-90. לעומת ההפסד של ישראל צרפת במחזור הקודם, איטליה איבדה יתרון כפול וסיימה ב-2:2 דרמטי עם בלגיה, כשהיא ממשיכה להוביל את בית 2 בדרג א', ותוכל להמשיך בפסגה אם תנצח את הנבחרת של רן בן שמעון בשני.

מי שכבש את השער הראשון במשחק ההוא בהונגריה לפני קצת יותר מחודש היה דוידה פראטזי, וקשרה של אינטר התייחס למשחק הבא מול ישראל ואמר: "זה משחק חשוב וקשה, אבל אנחנו צריכים לנצח אותו כדי להיות בפסגה. אנחנו רוצים להמשיך להיות מקום ראשון, ויודעים כמה זאת נבחרת טובה עם איכות. נצטרך להיות טוב יותר בשמירת התוצאה, כי הראינו שאנחנו לא הכי טובים בזה במשחק הראשון לפני חודש".

עוד הוסיף פראטזי לגבי האווירה סביב המלחמה בישראל: "האמת, אנחנו לא מדברים על זה בנבחרת. אני אישית מקווה שהכל ייפתר שם בשלום, שהמלחמה תסתיים. עברנו חוויית משחק מולם, היו אלפיים אנשים באצטדיון עם 8,000 מושבים, לא חושב שזאת צריכה להיות בעיה".

דוידה פראטזי נבחרת איטליה. GettyImages
דוידה פראטזי נבחרת איטליה/GettyImages

לגבי ההרכב, לוצ'אנו ספאלטי יהיה חייב לערוך לפחות שינוי אחד, כשלורנצו פלגריני שפתח בחמישי מול בלגיה הורחק ולא יעמוד לרשותו. השניים המועמדים להחליף את הקשר של רומא הם ג'אקומו רספאדורי ודניאל מאלדיני, שיוכל לערוך בכורה במדי האזורי. מלבד השינוי בעמדה ההתקפית, ספאלטי צפוי להמשיך עם שאר 10 השחקנים שפתחו באולימפיקו ברומא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully