וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות הזוי בשידור חי בין שדרי NBA הסתיים באיום: "אל תתעסק איתי"

עודכן לאחרונה: 12.10.2024 / 21:55

רגע מביך נרשם בשידור של NBA TV, כאשר המגיש והפרשן החלו להתעמת, ובסופו של דבר מאמן העבר סם מיטשל חשף את כתובת הבית של המגיש. צפו בוויכוח המוזר

עימות בשידור חי בין מגישי NBA TV סם מיטשל וכריס מיילס. מתוך שידורי הטלוויזיה, צילום מסך
Well, That Escalated Quickly/צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

עימות מילולי מפתיע, יש שיאמרו הזוי, אירע בשידור חי ב-NBA TV בין צמד המגישים סם מיטשל וכריס מיילס, כאשר בסופו חשף מיטשל את כתובת הבית של מיילס, לאחר שאיים עליו מוקדם יותר בתוכנית שיעשה את זה.

התקרית התחילה בעקבות דיון על כוכבי גולדן סטייט דריימונד גרין וסטפן קרי, יחד עם המאמן הוותיק סטיב קר, לאחר שהוצגה תמונה שלהם כאשר קרי עונד את מדליית הזהב שלו מאולימפיאדת פריז.

מיטשל - שחקן עבר ב-NBA שאימן את טורונטו רפטורס בין השנים 2004-08 ושימש כמאמן הזמני של מינסוטה ב-2015 - ציין שקר לא זכה לקבל מדליה, כמו כל המאמנים בספורט קבוצתי במשחקים האולימפיים. מיילס התבדח, ואמר שברוח האולימפית - אולי כדאי שגם מיטשל יעבוד בחינם.

"המאמנים לא מקבלים מדליות", אמר מיטשל. "אני מניח שזה רק אומר לך כמה בעולם מעריכים מאמנים. בכלל לֹא".

"אני בכלל מופתע שמאמנים מקבלים משכורת עבור התוכנית הזו", הגיב מיילס בבדיחות. "אני חושב כאילו, אולי אתה צריך לעשות את זה פרו בונו, ידידי".

מפה השיחה קיבלה טוויסט לא צפוי. "אתה יודע, בפעם האחרונה שהסתכלתי על הצ'ק שלי, זה די קרוב," ענה מיטשל. "אז היי, אני מקבל תרומות".

סאם מיטשל, מאמן טורונטו לצד כריס בוש, וינס קרטר. GettyImages
סאם מיטשל, מאמן טורונטו לצד כריס בוש, וינס קרטר/GettyImages

מיטשל התחיל להיראות עצבני ולא נינוח, והוא הפנה במהירות את תשומת לבו למיילס. "למה שלא תוציא קצת מהכסף שקיבלת? מכיוון שאתה יושב פה ומתרברב בזה", אמר.

"אני לא מתרברב בזה," הגיב מיילס תוך כדי צחוק.

עם זאת, נראה שמיטשל לא צחק, והוא התחיל לציין את רשימת הנכסים של מיילס בעודו מזכיר בתים שלו ואת הכסף שהרוויח.

"הו, אני מצטער", אמר מיטשל. "האם השכרת את בית החוף שלך בפלורידה, בזמן ההוריקן? או שאני צריך להמשיך. מה עם הבית שלך בעיר? ... אתה רוצה לחשוף אותי. קדימה. אתה מתלונן על רעב ועוני. בואו פשוט נבדוק את זה. אתה יודע, אני יודע מה יש לך ואיפה אתה גר, בחור צעיר. אז אתה צריך להפסיק".

מיילס ניסה להרגיע, והוסיף עוד בדיחה. "אני חושב שיש לנו מלשנים בתוכנית היום. קוראים לו סם מיטשל".

אבל מיטשל לא הפסיק, ולא הרפה, למרבה המבוכה. "לא, אין לנו מלשנים", אמר מיטשל. "יש לנו דוברי אמת. אתה זה שבוכה על עוני - האם אני צריך להמשיך, או שאתה רוצה שאפסיק עכשיו?".

"מה דעתך שעבור עכשיו למשחק הזה בין סקרמנטו קינגס לגולדן סטייט ווריירס?", מיילס ניסה שוב לשנות נושא.

"אמרתי לך, בחור צעיר, אתה חייב להפסיק להתעסק איתי בטלוויזיה בשידור חי", אמר מיטשל. "אמרתי לך את זה. היי, אני צריך למסור את הכתובת שלך? כי אתה לא בבית עכשיו".

נדמה היה שהדברים נרגעו מעט, כשהשידור עבר למגרש. מיטשל לא חשף את כתובתו של מיילס מיד, אבל כן אמר את זה מאוחר יותר באמצע המשחק בשידור, מה שגרם לעוד רגעי מבוכה ועקיצות הדדיות ברגע טלוויזוני מוזר וחריג.

  • עוד באותו נושא:
  • NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully