וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב אדומות ענק בירושלים, מכבי תל אביב מתחילה את דרכה בליגה

12.10.2024 / 19:47

עם רצף של שלושה ניצחונות, מחזיקת הגביע מחכה להפועל ת"א המתחברת. האלופה תארח משחק רדיוס נגד נס ציונה, באר שבע מקווה לשיפור מול בני הרצליה

אוהדי הפועל תל אביב באזכרת עידו רז/פלייר

המחזור השני בליגת העל, שמתוכו התקיים כבר משחק אחד בו ניצחה מכבי רמת גן את עירוני קרית אתא, יימשך מחר (ראשון) עם קרב הענקיות הראשון של העונה: הפועל ירושלים, העומדת על רצף של שלושה ניצחונות בכל המסגרות, תארח את הפועל תל אביב שעבורה תהיו זו הופעה ראשונה בליגה העונה. מוקדם יותר תפתח את הופעותיה מכבי תל אביב, שתארח את עירוני נס ציונה בבאר שבע בכפוף לעונש רדיוס, ובנוסף בני הרצליה תפגוש את הפועל באר שבע שגם היא לא שיחקה במחזור הראשון.

הפועל ירושלים - הפועל תל אביב (20:50)

למרות שלא הרשימה בתחילת העונה, הפועל ירושלים מגיעה למשחק הגדול הראשון שלה עם רצף של שלושה ניצחונות, כשאת השניים האחרונים השיגה ללא קאדין קרינגטון שהמריא לארצות הברית לטפל בעניינים אישיים. בבירה היו מרוצים מדקות רבות בניצחון על המבורג ברביעי, ומקווים לתרגם את הדקות הללו למשחק טוב ויציב נגד הפועל תל אביב שנחשבת למשוכה גבוהה יותר משמעותית. בשעות הבוקר יוחלט מי יהיה הזר שלא יתלבש למשחק, כשההערכה היא שבירושלים ימשיכו לשחק באותו הסגל וג'רמי מורגן יישאר מחוצה לו.

שלושה שבועות אחרי ההפסד במשחק הקודם שלה נגד יריבה ישראלית, הפועל תל אביב פותחת את דרכה בליגת העל עם תחושה שעל הפרקט הדברים מתחילים להתחבר לה. החבורה של סטפנוס דדאס, בדיוק כמו ירושלים, השיגה שני ניצחונות רצופים ביורוקאפ והפעם חזרה עם סגל מלא לארץ, מה שיכריח את המאמן לבחור שלושה שחקנים זרים שלא יתלבשו להתמודדות. בהפועל ינצלו את משחקי הליגה בדרך כלל כדי לנסות ולהכניס כמה שיותר שחקנים לעניינים, אבל נגד ירושלים הם צפויים לשחק בסגל החזק ביותר שלהם, כך שלא יהיה יותר מדי מקום לניסויים. הקבוצה של דדאס פותחת עונה עם מינוס נקודה, זכר לאירועי סדרת גמר הפלייאוף מהעונה שעברה.

שחקני הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
מבחן גדול כבר במשחק הראשון בליגה. הפועל תל אביב/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

מכבי תל אביב - עירוני נס ציונה (18:40)

אחרי שבוע סוער שעבר עליהם, חזרו הצהובים ארצה לפני יום הכיפורים בסגל חסר, לקראת משחק הרדיוס הראשון שלהם מתוך שלושה. מכבי תל אביב אמנם החתימה את הגארד סייבן לי במקומו של ג'ורדן לויד שסיים את דרכו, אבל הוא ממתין לקבוצה באירופה, כמו גם חסיאל ריברו, ו-ווניין גבריאל הפצוע, מה שמותיר את עודד קטש עם ארבעה זרים בלבד כולל אלפא קאבה שלא תוכנן בתחילה לשחק בליגת העל. האלופה מאמינה שהסגל הקיים מספיק טוב כדי לעבור את המשחק נגד נס ציונה, בתקווה שעד המשך משחקי הליגה תוכל ליהנות מרוטציה רחבה יותר. לאחר המשחק תצא הקבוצה לבלגרד לשני משחקי יורוליג בשלישי ובחמישי.

עירוני נס ציונה הייתה במשחק נגד הפועל ירושלים בשבוע שעבר במשך 35 דקות, אבל בריחה של מחזיקת הגביע בדקות הסיום השאירה אותה ללא ניצחון. הכתומים יודעים שהגרלת המשחקים זימנה להם לוח קשה במיוחד, אבל הסיטואציה שבה נמצאת מכבי תל אביב גורמת להם להאמין שניתן לכפות משחק צמוד ואולי אפילו להפתיע את הקבוצה אותה לא ניצחה נס ציונה מאז דצמבר 2021. מי שימשיך להישאר מחוץ לסגל הוא המתאזרח ריאן טורל שמתאושש מפציעת ברך ומתקרב לחזרה לפעילות.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב עם המאמן עודד קטש. AS Monaco Basket, אתר רשמי
סגל חזר ובית חלופי. מכבי תל אביב/אתר רשמי, AS Monaco Basket

בני הרצליה - הפועל באר שבע (19:30)

אחרי מספר שנים שבהם לא עמדה בציפיות, בני הרצליה חולמת לחזור לצמרת ולפחות לפי ההופעות שלה בגביע ווינר ובמחזור הפתיחה, לקבוצה מהשרון יש לא מעט סיבות לאופטימיות. הרצליה ניצחה את גליל עליון בחדרה במחזור הראשון כשדשון פרנסיס, שהגיע בחוזה זמני על מנת להחליף את אקסבייר סניד הפצוע, הפתיע לטובה ביכולת שהפגין. בהרצליה יודעים שבניגוד למשחק הקודם, הפעם הם פייבוריטים ברורים נגד באר שבע, אותה באר שבע שניצחה אותם ב-10 מ-14 משחקים מאז עלייתה לליגת העל, כולל בגביע המדינה ובמשחק שהבטיח לה את ההישארות בעונה שעברה.

משחקה של הפועל באר שבע במחזור הפתיחה נגד הפועל חולון נדחה בשל יציאת הסגולים לאירופה, וזה נתן לאורן אהרוני עוד שבוע לנסות ולהכין את הסגל שלו שלא הרשים בלשון המעטה במשחקי גביע ווינר ובקדם העונה. באר שבע צירפה לאחר פתיחת ההכנה את הסנטר ריי ספולדינג, כשהזר שלא אמור להתלבש הוא הסנטר הג'מייקני קארים ריד, אך שחקן החיזוק החדש פספס את משחק ההכנה האחרון בו ניצחה קבוצתו את אליצור יבנה מהליגה הלאומית. בבירת הנגב מקווים להיראות אחרת מאשר בגביע ווינר, ושספנסר וייס שלא שיחק באותו מפעל יתעלה בתפקיד הישראלי המוביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully