וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינר הבטיח את פסגת הדירוג, יפגוש את ג'וקוביץ' בגמר שנגחאי

המדורג ראשון הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שיסגור שנה בפסגת הדירוג העולמי. רשם 4:6, 5:7 על מחאץ', נולה התגבר על טיילור פריץ

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

זה לא היה פשוט, אך יאניק סינר הצליח להעפיל היום (שבת) לגמר טורניר שנגחאי, ובכך הבטיח את המקום הראשון בעולם בסיום השנה. המדורג ראשון רשם 4:6, 5:7 על תומאס מחאץ' שהפתיע את קרלוס אלקראס בתום שעה ו-43 דקות של משחק, ובגמר מחכה לו קרב גדול מול נובאק ג'וקוביץ'.

סינר הפך לאיטלקי הראשון אי פעם שמסיים בפסגת הדירוג העולמי בסיום השנה, וכרגע הוא עומד על מאזן מדהים של 6:64 ב-2024. "זה מדהים", אמר, "זה משהו שאתה חולם עליו כילד - להגיע למקום הראשון וגם לחוות שנה כזאת. זה כל כך משמעותי עבורי. לא יכולתי להשיג את זה ללא הסובבים אותי - המשפחה, החברים והצוות שלי".

בגמר, כאמור, יפגוש סינר את נובאק ג'וקוביץ', שרחוק ניצחון אחד בלבד מתואר 100 בקריירה המדהימה שלו. הסרבי התגבר על טיילור פריץ עם 4:6, 6:7 (6) - ניצחון עשירי ברציפות על האמריקאי. "אני הולך לפגוש את השחקן הטוב בעולם, נראה מה יהיה", אמר נולה ופרגן ליריבו בקרב הגדול. ג'וקוביץ' מוליך 3:4 בדו-קרב בין השניים, אך סינר ניצח בשני המפגשים האחרונים.

הטניסאי האיטלקי יאניק סינר. רויטרס
איזו שנה. סינר/רויטרס

ארינה סבאלנקה חזרה מפיגור מערכה בדרך ל-6:1, 4:6, 4:6 על קוקו גוף, שביצעה לא פחות מ-21 שגיאות בלתי מחויבות (!) בחצי גמר ווהאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully