וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: תומאס טוכל פתח בשיחות עם ההתאחדות האנגלית

ההפסד ליוון ככל הנראה חרץ את גורלו של קארסלי, שלא צפוי לקבל את המינוי הקבוע בנבחרת. הגרמני פייבוריט גם בסוכנויות ההימורים

תקציר: אנגליה - יוון 2:1/ספורט1

ההפסד הדרמטי 2:1 ליוון בליגת האומות ככל הנראה חרץ את גורלי של לי קארסלי כמאמן נבחרת אנגליה. מאמן הנבחרת הצעירה לשעבר קיבל את התפקיד באופן זמני, אך הוא והפרשנים האמינו שיכולת טובה עשויה לסדר לו את הג'וב באופן קבוע. כעת, נראה שהחלום הזה אבד.

לפי "בילד", תומאס טוכל כבר פתח בשיחות עם ההתאחדות האנגלית, לאחר שהוזכר בעבר מספר פעמים לרשת את אריק טן האח במנצ'סטר יונייטד וטרם מצא קבוצה חדשה לאחר סיום דרכו בבאיירן מינכן. הגרמני הוא גם הפייבוריט בסוכנויות ההימורים, תוך שהוא מקדים את קארסלי, גרהאם פוטר, אדי האו ופפ גווארדיולה.

מאמן באיירן מינכן תומאס טוכל. רויטרס
בדרך חזרה לקווים? טוכל/רויטרס

"הופתעתי בחלון הנבחרות הקודם כשאמרו שהתפקיד כבר שלי ושרק אני יכול לאבד אותו", אמר קארסלי אחרי האכזבה מול יוון, והוסיף: "המצב ברור: קיבלתי את הנבחרת לשלושה חלונות, נותרו עוד שלושה משחקים ולאחר מכן אני צפוי לחזור לנבחרת עד גיל 21. להפסד הזה אין שום השפעה - מלכתחילה אמרתי שאני לא שולל שום דבר ושמאוד נוח לי בתפקיד מאמן הנבחרת, אחת המשרות הכי טובות בעולם, דבר לא השתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully