וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מורעב, לא חושב שזה רעיון טוב": פטריק בוורלי תיעד את עצמו צם

כוכב הפועל תל אביב, שבחר לשוב ארצה בזמן שחלק מהזרים נותרו בסופיה, שיתף את הגולשים בקשיים שלו ביום כיפור - אך הוא עמד במשימה. צפו

סיכום השבוע בספורט העולמי/ספורט1

בעוד חלק מהזרים האחרים של הפועל תל אביב בחרו להישאר בסופיה, פטריק בוורלי החליט לשוב לישראל וכאן העביר גם את יום כיפור. שחקן ה-NBA לשעבר החליט לצום, ותיעד את ניסיונות ברשתות החברתיות. "בואו נראה כמה זמן אחזיק", צייץ עם תחילת הצום.

"שאלתי את החברים שלי לקבוצה מה אני צריך לעשות ואיך עושים את זה. אני לא מאמין שאני הולך לנסות את החרא הזה", אמר בחשבון האינסטגרם שלו. "25 שעות, בלי אוכל, בלי שתיה, אמרו לי שאסור גם טלפונים וטלוויזיה אבל זה מוגזם בשבילי בפעם הראשונה, אז פשוט אנסה בלי אוכל ומים למשך 25 שעות. אנסה לעדכן אתכם במצבי כל חמש שעות".

"קשה לי, אני כל כך רעב", אמר אחרי שלוש שעות בלבד. "אני מורעב, נשארו לי עוד 22 שעות, אני לא חושב שזה רעיון טוב". ובכל זאת, בוורלי המשיך ובשמונה בבוקר העלה סרטון נוסף: "אני בסדר, הצום הולך טוב, אני מחזיק מעמד".

היום ב-14:00 פרסם בוורלי סרטון נוסף: "עוד חמש שעות. אני מחזיק מעמד היטב. ביום כיפור אתה אמור לבקש מאלוהים שיסלח לך על כל החטאים, להתחיל מחדש. צום של 25 שעות ונשארו לי עוד חמש. יותר מהכל, אני צמא. הערב אני הולך לאכול טוב". ב-19:00 הצהיר שצלח את הצום - וסוף סוף הוא יכול לאכול: "עשיתי את זה. הארוחה הראשונה שלי היא מנגו ומים. והארוחה השנייה שלי, הארוחה הראשונה שלי כילד קטן - אטריות ראמן".

הסרטון של בוורלי רגע לפני תחילת הצום

אחרי שלוש שעות

בשמונה בבוקר

ב-14:00

ובסיום הצום

"אחרי המשחק האחרון נתנו לי לבחור: להישאר בסופיה, או לחזור לתל אביב", אמר הגארד האמריקאי לפני מספר ימים בפודקאסט שלו, " העדפתי לשוב לתל אביב עם החברים הישראלים, ואנשים שואלים אותי: 'למה לעזאזל אתה חוזר לשם?'. באותו זמן לא ידעתי איך לענות להם - מה התשובה הנכונה - כי היו כל כך הרבה התרחשויות. האמת היא שאתה לא יכול להגיד שאתה 'חבר לקבוצה' ולא לנסוע איתה. בחרתי לבוא לכאן, בחרתי לשחק כאן ולא משנה מה יקרה, אני נוסע עם החברים שלי לקבוצה. אני חושב שזה הראה לכולם שאני לא כאן רק בשביל הכסף, שבאמת אכפת לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully