וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק ג'וקוביץ' נחלץ מפיגור בדרך לחצי הגמר בשנגחאי

מנשיק (65 בעולם) הפתיע במערכה הראשונה, אבל הסרבי הפך ל-7:6(4), 1:6, 4:6 ויתמודד בשלב הבא מול פריץ. רחוק שני ניצחונות מתוארו ה-100 בסבב

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' נאלץ להזיע היום (שישי) ברבע הגמר טורניר שנגחאי, אבל בסופו של דבר גבר על הצ'כי יאקוב מנשיק בתוצאה 7:6(4), 1:6, 4:6 ובחצי הגמר יתמודד עם טיילור פריץ, שגבר הבוקר על דויד גופן.

ג'וקוביץ', המדורג רביעי בעולם שזקוק לזכייה אחת נוספת כדי להגיע ל-100 תארים בסבב, לא אמור היה להתקשות מול הצ'כי בן ה-19 שמדורג 65 בעולם, אבל אחרי שמנשיק הדיח בדרך לרבע הגמר את גריגור דימיטרוב (10) ואנדריי רובלב (6), הוא הוכיח שזה לא היה מקרי ונכנע רק אחרי שעתיים ועשרים דקות.

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. רויטרס
קרב עיקש ברבע הגמר בשנגחאי. ג'וקוביץ'/רויטרס

ג'וקוביץ' שבר לראשונה במשחקון התשיעי והיה מרחק ארבע נקודות מיתרון 0:1 במערכות, אבל במפתיע נשבר בחזרה, לאחר מכן הפסיד 7:6(4) בשובר השוויון ונקלע לפיגור מערכה. בסט השני ג'וקוביץ' העביר הילוך, שבר במהרה כדי לעלות ל-0:2 במשחקונים ודהר ל-1:6 במערכה כולה.

מנשיק שמר על משחקון ההגשה הראשון במערכה השלישית והמכרעת ולאחר מכן ניצל משתי נקודות שבירה ועלה ל-1:2 במשחקונים, אבל ג'וקוביץ' איזן מיד, שבר בהזדמנות השנייה שלו במשחקון החמישי ובמהרה עלה ל-2:4, כאשר הצ'כי נראה עייף ומבצע לא מעט טעויות בלתי מחויבות. מנשיק הצעיר עוד ניסה בכל כוחו להקשות על "נולה", אבל בסופו של דבר נכנע 6:4 ובמשחק כולו.

כאמור יפגוש ג'וקוביץ' בחצי הגמר את פריץ האמריקאי (7), שניצח 3:6, 4:6 את הבלגי דויד גופן. בחצי הגמר השני יתמודד המדורג ראשון יאניק סינר עם תומאס מחאץ' שהפתיע אתמול את קרלוס אלקראס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully