וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתגעגעת? ההישג של קיקו בונדוסו בפורטוגל

הקשר שלא השתלב אצל האלופה והושאל בקיץ לריו אבה שבשורותיה הוא משחק בכנף שמאל, נבחר על ידי אוהדי קבוצתו לשחקן החודש

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

מכבי תל אביב רדפה תקופה ארוכה אחרי קיקו בונדוסו ובעונה שעברה רכשה אותו עבור כ-750 אלף יורו, אבל הוא נפצע מיד עם הגעתו ארצה, מיעט לשחק תחת רובי קין ובסופו של דבר חזר הקיץ לפורטוגל כאשר האלופה השאילה אותו לריו אבה. בישראל הוא בקושי הראה את יכולותיו וגם עבור מרבית אוהדי מכבי תל אביב הוא כנראה נותר בגדר חידה, אבל בפורטוגל הוא בינתיים בהחלט מראה ניצוצות.

בונדוסו לפני המעבר למכבי תל אביב נבחר לנבחרת העונה בליגה הפורטוגלית וכעת אוהדי ריו אבה בחרו בקשר לשחקן חודש ספטמבר בזכות יכולתו. ריו אבה אמנם ניצחה רק פעמיים בשבעת המחזורים הראשונים העונה וב-0:1 על ארוקה בתחילת ספטמבר בונדוסו ישב על הספסל ולא שותף, אבל הקשר בן ה-28 הבקיע את שערו הראשון העונה ב-2:2 מול אסטוריל פראיה והיה מהבולטים בקבוצה בחודש שעבר.

קיקו בונדוסו, ריו אבה. ריו אבה, אתר רשמי
שב לפורטוגל ומיד זכה להערכה. קיקו בונדוסו/אתר רשמי, ריו אבה

"קיבלו אותי מצוין בקבוצה, התאקלמתי היטב והתואר הזה הוא רגע השיא בינתיים", אמר בונדוסו לאחר הבחירה בו, "אני רוצה להודות כל האוהדים שהצביעו לי. כולנו עובדים מאוד קשה כדי לשמח את הקהל ואני מקווה שמעכשיו נצליח לעשות את זה".

אחרי שבעה מחזורים בפורטוגל, ריו אבה עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, צברה 8 נקודות שממקמות אותה במקום ה-12 מתוך 18. ביחד עם בונדוסו משחק כרם זועבי שנרכש מהפועל ירושלים, אבל החלוץ בן ה-18 לא זכה לקרדיט בבוגרים עד כה ומשחק בעיקר בקבוצת המילואים.

בונדוסו משחק בריו אבה בעיקר בעמדת הכנף השמאלית, שבמכבי תל אביב מאיישים אותה העונה הישאם לאיוס והנרי אדו. האם בונדוסו ישוב לישראל בעונה הבאה? בכל מקרה עושה רושם שהוא יכול היה לעזור העונה למכבי תל אביב הרבה יותר מאשר בעונה שעברה כאשר שיחק בעמדה הזו פליסיו מילסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully