וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש מחליף לבגיריסטיין: מנצ'סטר סיטי סיכמה עם מנהל מקצועי

הבאסקי שתחתיו זכה המועדון בכל תואר אפשרי יעזוב אחרי 13 שנה, באנגליה דווח שהכל כבר מוכן ליום שאחרי בזכות הבנות עם הוגו ויאנה הפורטוגלי

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

צ'יקי בגיריסטיין יעזוב את מנצ'סטר סיטי בתום העונה אחרי 13 שנים מופלאות מבחינתו כמנהל המקצועי ומבחינת המועדון שזכה איתו בכל תואר אפשרי ושבר שלל שיאים בממלכה. באנגליה הבהירו שאין כל קשר בין החלטתו של בגיריסטיין לבין "משפט המאה" שמתנהל כיום, אלא לכך שהוא מעוניין לצאת בגיל 60 לשנת שבתון אחרי 20 שנים במנצ'סטר סיטי וקודם לכן בתפקיד המנהל המקצועי בברצלונה.

מיד לאחר הפרסומים על עזיבתו הצפויה של הבאסקי דיווח העיתונאי פבריציו רומאנו כי מנצ'סטר סיטי כבר סימנה כיורשו הצפוי את הוגו ויאנה הפורטוגלי, וכעת גם באנגליה יישרו קו עם הפרטים וב"דיילי מייל" פורסם כי מנהלה המקצועי של ספורטינג ליסבון בשש השנים האחרונות כבר סיכם על הגעתו ב-2025.

הוגו ויאנה, המנהל המקצועי של ספורטינג ליסבון. GettyImages
בעונה הבאה באנגליה. הוגו ויאנה/GettyImages

ויאנה בן ה-41 היה בעברו קשר מרכז שדה. הוא גדל בספורטינג וממנה המשיך בין היתר לניוקאסל ולוולנסיה, רשם גם 29 הופעות במדי נבחרת פורטוגל בין השנים 2001 ל-2012. הוא פרש בקיץ 2016 אחרי שלוש שנים באיחוד האמירויות ובמאי 2017 מונה לתפקיד המנהל המקצועי של בלננשש הפורטוגלית. הוא היה בתפקיד פחות משנה, כי בספטמבר 2018 חזר הביתה כמנהלה המקצועי של ספורטינג ליסבון.

הוגו ויאנה יצטרף בסיום העונה לסיטיזנס, שסימנו אותו לאור הצלחותיו הרבות בשוק השחקנים, כשמעל כולם צירוף החלוץ ויקטור גיוקרס שעליו גם הצליח לשמור בקבוצה הקיץ למרות החיזורים משלל מועדוני פאר ואחרי הזכייה השנייה של ספורטינג באליפות מאז מונה למנהל המקצועי - ספורטינג לא זכתה בתואר הנכסף מאז 2001/02 ועד 2020/21.

כידוע, לקראת סיום העונה צפויה להתקבל החלטה באשר ל"משפט המאה" שבו נגד מנצ'סטר סיטי 115 אישומים שונים. עם או בלי קשר, פפ גווארדיולה מסיים את חוזהו בתום העונה ולא ברור אם יבחר להאריכו פעם נוספת, כשגם כוכבים כמו קווין דה בראונה עשויים לעזוב, כך שלהוגו ויאנה בהחלט צפוי אתגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully