וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקנים: "לא התפרקנו. אל תתייחסו לרעשי רקע"

11.10.2024 / 12:45

על רקע הביקורות הקשות, המאמן ערך אסיפה חריגה בבוקר שאחרי התבוסה: "אל תקשיבו למה שאומרים, היו הרבה דברים טובים. אנחנו יחד, וזה הכי חשוב". הנבחרת תמריא לאיטליה ביום ראשון, ניקיטה סטוינוב יצטרף לסגל

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

בבוקר שאחרי ההפסד 4:1 אמש (חמישי) לצרפת, בחר המאמן רן בן שמעון לערוך אסיפת שחקנים. מאמנים נוטים לא לדבר עם השחקנים ביום שאחרי הפסד ורוצים שהדברים ישקעו קצת והזמן יעבור, אבל המאמן הלאומי בחר לשוחח עם השחקנים, גם על רקע הביקורות הקשות שספגה הנבחרת.

בן שמעון אמר בין היתר: "הפסדנו ואנחנו לא אוהבים להפסיד, אבל היו הרבה דברים טובים במשחק שלנו ואני משוכנע שאנחנו נשפר את מה שהיה טוב ונתקן את מה שהיה רע. אנחנו יחד וזה מבחינתי הדבר הכי חשוב. מסביב יכולים להגיד הכל, אבל אני מציע ומבקש לא להקשיב לרעשי הרקע, אלא להיות מרוכזים במה שצריך".

בן שמעון המשיך: "התפרקות בטח שלא הייתה. לא צריך להקשיב למה שאומרים. כמו שניתחנו יחד את המשחקים הקודמים, ננתח גם את זה ונדע לתקן".

מאמן נבחרת ישראל, רן בן שמעון. רויטרס
מנסה לשמור על אופטימיות. בן שמעון/רויטרס

אחרי האסיפה, עלה בן שמעון עם השחקנים לאימון, שנועד בעיקר למחליפים. הנבחרת תיכנס הערב ליום הכיפורים ותציין אותו בבודפשט, כאשר ביום ראשון היא תמריא לאיטליה לקראת המשחק מול נבחרת איטליה בשני בערב.

בעקבות שחרור הבלם רז שלמה, ששב ארצה להמשך טיפול בקבוצתו מכבי תל אביב, הודיעה ההתאחדות לכדורגל כי בלם הנבחרת הצעירה ניקיטה סטוינוב יצטרף לסגל הנבחרת לקראת המשחק נגד איטליה.

זהו כמובן זימון בכורה של סטוינוב בן ה-19 לסגל הנבחרת הבוגרת, אחרי שתי הופעות בלבד בנבחרת עד גיל 21. מתחילת העונה סטוינוב זוכה לאמון ממרקו בלבול ולהוציא את מחזור הפתיחה בליגת העל, עלה ב-11 בכל המחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully