וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהל הספורטיבי של אולם: "פורטלנד עוקבת מקרוב אחרי בן שרף"

שיתוף פעולה ישראלי היסטורי ב-NBA? אחרי דני אבדיה, רכז אולם צד את עיני הבלייזרס. חברו לקבוצה: "הוא מאסטר ביצירת נקודות"

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

ביום חמישי הבא ב-5:00 לפנות בוקר חובבי הכדורסל הישראלי יחזו במו עיניהם בדו קרב בין ההווה והעתיד של הענף. מצד אחד ישחק דני אבדיה במדי פורטלנד, מצד שני בן שרף בשורות רציופארם אולם. אבל יתכן שבעתיד הלא רחוק, השניים הללו ישחקו יחד, וייצרו שיתוף פעולה ישראלי היסטורי ב-NBA.

על פי המנהל הספורטיבי של אולם, תורסטן לייבנאת, פורטלנד היא אחת הקבוצות שעוקבות מקרוב אחרי הגארד הישראלי, שמניותיו ממשיכות לקפוץ בשבועות האחרונים בעקבות התצוגות המרשימות בפתיחת העונה. "במשחק נגדנו, הבלייזרס יוכלו לבחון את שרף מקרוב", אמר לייבנאת ל"בילד" לקראת המשחק.

למעשה, אולם היא הקבוצה הגרמנית הראשונה אי פעם שהוזמנה לשחק נגד קבוצת NBA בארצות הברית, והסיבה לכך נעוצה בין ביתר בהתעניינות של הבלייזרס בשניים הכישרונות הבולטים ביותר של אולם - שרף ונואה אסנגה הצרפתי. "אנחנו מוחמאים מאוד", אומר לייבנאת, "באיירן מינכן לדוגמא, היא שם הרבה יותר גדול ומותג הרבה יותר חזק בשוק האמריקאי, בגלל קבוצת הכדורגל. אבל בכל זאת בחרו בנו, וזה מרשים".

דני אבדיה, פורטלנד טריילבלייזרס. Steph Chambers, GettyImages
חבר ישראלי בפורטלנד? זה לא תרחיש מופרך/GettyImages, Steph Chambers

בחמש השנים האחרונות, אולם ייצאה ארבעה שחקנים שנבחרו בדראפט ובקיץ הקרוב אמורים להיות לה כאמור שניים - בשלב זה, על פי הערכות ראשוניות, גם שרף וגם אסנגה אמורים להילקח בסיבוב הראשון ולקבל חוזה מובטח.

כמובן שעדיין מוקדם מאוד להעריך האם פורטלנד אכן תרצה את שרף ואם אכן יהיה לה סיכוי לבחור בו. סדר הבחירות בלוטרי ייקבע בהגרלה בסמוך לדראפט, בהתבסס על ההישגים של הקבוצות ב-NBA בעונה הקרובה. על פי הערכות, פורטלנד אמורה להיות אחת הקבוצות הפחות טובות במערב, מה שבסבירות גבוהה יקנה לה בחירה גבוהה יחסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית
שחקן אולם, בן שרף. Mateusz Slodkowski, GettyImages
על הכוונת. בן שרף/GettyImages, Mateusz Slodkowski

כך או אחרת, שרף מותיר רושם חיובי מאוד גם על חבריו לקבוצה. הרכז האוסטרי תומאס קלפיץ העניק אתמול ריאיון נפרד לתקשורת הגרמנית, בו אמר על שרף: "קשה להשוות אותו לחואן נונייס (רכז נבחרת ספרד ששיחק באולם בשנתיים האחרונות, ועבר הקיץ לברצלונה), כי מדובר בשני שחקנים שונים. חואן רכז טבעי שחוב יותר על מסירה, ואצל בן העדיפות היא קודם כל קליעה. בן יעיל מאוד במהלכי פיק אנד רול וגם יודע היטב למצוא שחקנים פנויים, אבל אין הרבה מה להשוות ביניהם, פרט לעובדה ששניהם רכזים שמאליים. מבחינתי, חואן הוא גאון של מסירות, בעוד בן הוא מאסטר בסקורינג".

לדבריו של קלפיץ, "בן לא מתייחס לעצמו כאל בן 18 טיפוסי, אלא ככדורסלן בוגר ובשל. הביטחון העצמי הזה שלו בא לידי ביטוי בכל אימון ובכל משחק. זו תכונה נהדרת לשחקן צעיר כמוהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully