וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לברך ויצא מקלל: הכוכבים שהתלוננו על העומס ומיד נפצעו

רודרי הצהיר ש"בסוף לא תהיה ברירה", סון דיבר על סכנה לבריאותם, דה בראונה הביע את חששו ממה שיקרה בקיץ, קרבחאל סיפר על "לו"ז לא הגיוני" וגם אליסון תקף בטענה ש"דעתנו לא חשובה". דווקא אלו שנאבקו ופנו לעזרה בעקבות השינויים המדאיגים, במהרה הושבתו

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

הכוכבים הגדולים ביותר בעולם הכדורגל התלוננו פעמים רבות בשנים האחרונות על מספר המשחקים שהולך ועולה משנה לשנה ומסכן את בריאותם. בחודשים האחרונים רבים מהם כבר משמיעים איומים ממשיים בדבר השבתת הענף כל עוד לא ייעשו צעדים לקראתם, אחרי שבמפעלים הגדולים והיוקרתיים בעולם הכדורגל שונו הפורמטים והכל במטרה להגדיל את מספר המשחקים - וכמובן שאת ההכנסות.

אנחנו רק בשבוע השני של חודש אוקטובר, כחודשיים לתוך עונת 2024/25, וכבר נרשמו פציעות רבות, חלקן גם משמעותיות וקשות, ובמפתיע לא מעט מהשחקנים שנפצעו הם אלו שהתראיינו בנושא ואיימו בשביתה שהולכת ומתקרבת. ב"דיילי מייל" בחנו מקרוב אם רובצת קללה על אותם כוכבים, והתוצאות בהחלט מעניינות.

רודרי, קשר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
רודרי איים בשביתת שחקנים, וגמר את העונה/GettyImages

אולי השחקן שאיים יותר מכל בדבר שביתה וגם ספג את הפציעה הקשה ביותר זהו רודרי, כוכב מנצ'סטר סיטי ונבחרת ספרד. רודרי נמצא בשנתיים האחרונות בכושר שיא, איתו על כר הדשא מנצ'סטר סיטי וספרד בקושי הפסידו וזכו בכל תואר אפשרי, אבל זמן קצר אחרי שהצהיר ש"אם הדברים יימשכו ככה, יגיע הרגע שלנו השחקנים כבר לא תהיה ברירה", במשחק נגד ארסנל לפני כשבועיים הוא נפצע, אובחן עם קרע ברצועה הצולבת ועבר ניתוח שבעקבותיו לא יחזור לשחק כדורגל העונה.

הבא בתור זהו יונג מין סון, כוכב וקפטן טוטנהאם ונבחרת דרום קוריאה. בריאיון שקיים בחודש שעבר, סון עמד על כך ש"כדורגלנים הם אינם רובוטים, לדעתי זה חשוב ששחקנים רבים דיברו על הנושא ואמרו דברים חכמים מאוד, כי אתם לא רוצים לראות כדורגלנים רבים מתמודדים עם פציעות וקשיים בגלל שיש יותר מדי משחקים. בגלל לוח הזמנים הצפוף בין משחק למשחק והנסיעות, אנחנו לא מתכוננים כראוי ומסתכנים בפציעות". ב-26 בספטמבר הוא נפצע, מאז הוא חסר מאוד לטוטנהאם ובקבוצה מקווים שסון יוכל לשוב לשחק אחרי הפגרה הנוכחית, אם כי בשלב זה הוא עוד בספק למפגש עם ווסטהאם בשבת.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלולר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
דני קרבחאל ריאל מדריד פצוע על הדשא. GettyImages
דיבר על "לוח שנה לא הגיוני" וקרע את הצולבת. קרבחאל/GettyImages

עוד כוכב גדול בכדורגל האנגלי שדיבר לאחרונה על שביתה אפשרית ונפצע זהו קווין דה בראונה. הבלגי של מנצ'סטר סיטי התייחס לאחרונה לכך שגביע העולם לקבוצות יתקיים בקיץ 2025 בהשתתפות 32 קבוצות ובסיומו יהיו לשחקנים שלושה שבועות בלבד כדי להיערך לעונת כדורגל חדשה שבה מצפים לו ולחבריו כ-80 משחקים. "אופ"א ופיפ"א רק מוסיפות משחקים וזה מדאיג, כי אנחנו מעלים את הנושא ואין שום תשובות או פתרונות לכך". דה בראונה נפצע נגד אינטר בליגת האלופות ומאז נעדר מסגל הסיטיזנס, לא נכלל גם בסגל נבחרת בלגיה בחלון המשחקים הנוכחי, אולם צפוי לשוב בקרוב למגרשים. בתקווה.

עוד פצוע טרי זהו השוער הברזילאי אליסון, שהשבוע נחשף כי יחסר לליברפול כשישה שבועות. לפני המשחק נגד מילאן בליגת האלופות בחודש שעבר, אמר אליסון ש"אף אחד לא שואל את השחקנים מה דעתם על כך שרק מוסיפים משחקים, כנראה שהדעה שלנו לא משנה". אחרי שכבר סבל מפציעה שבגינה נעדר משני משחקים, כעת הוא סובל מפגיעה בשריר הירך האחורי זכר למשחק נגד קריסטל פאלאס והוא צפוי לשוב לעמוד בין הקורות רק בדצמבר.

גם המגן דני קרבחאל מריאל מדריד הביע ביקורת על כך שהוסיפו עוד שני משחקים בליגת האלופות, ששינו את השיטה בגביע העולם לקבוצות ודיבר על "לוח שנה לא הגיוני", וכמו רודרי זמן קצר אחר כך קרע את הרצועה הצולבת וגם כן ייעדר לכל אורך העונה.

אליסון שוער ליברפול לאחר שנפצע. GLYN KIRK/AFP, GettyImages
דיבר, נפצע ויחסר לליברפול עד דצמבר. אליסון/GettyImages, GLYN KIRK/AFP

מי שכבר לא יזכה לשחק יותר כדורגל מקצועני זהו הבלם הצרפתי רפאל וראן. אקס מנצ'סטר יונייטד חתם בתחילת העונה בקומו, אבל תוך זמן קצר, בגיל 31 בלבד, הודיע על פרישה. וראן בשנה שעברה התלונן על כך שדעת הכדורגלנים לא נשמעת למרות ששחקנים ומאמנים רבים מתלוננים על קושי פיזי ומנטלי בעקבות מספר המשחקים שרק גדל מעונה לעונה, ואחרי שנפגע בברכו בהופעת הבכורה באיטליה ושוב נדרש לתקופה ארוכה מחוץ למגרשים, החליט לתלות את הנעליים.

השחקן הבכיר האחרון שהתבטא בנושא העלאת מספר המשחקים ושביתה עתידית שעל הפרק היה בלם ליברפול ונבחרת צרפת, איברהימה קונאטה שטען בנוגע לפעולה אפשרית: "אם המצב הנוכחי ימשיך ונחליט לפעול, כל השחקנים יהיו מאוחדים בנושא". האם הוא הקורבן הבא של הקללה החדשה? בצרפת, בליברפול וכולנו כאוהדי כדורגל, מקווים שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully