וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולשיאר סירב לאמן את דנמרק: "במו"מ עם קבוצה גדולה"

הנורבגי שלא אימן מאז פוטר ממנצ'סטר יונייטד ב-2021, השיב בשלילה ואפילו לא קיים ראיון עבודה. באירופה תוהים היכן תהיה התחנה הבאה

תיקתקנו, 11.10/ספורט1

אולה גונאר סולשיאר הוזכר הקיץ כמועמד מוביל לאימון לסטר סיטי ובאנגליה האמינו שזו תהיה קבוצתו הראשונה מאז פיטוריו ממנצ'סטר יונייטד ב-2021, אבל בסופו של דבר השועלים בחרו בסטיב קופר והנורבגי נשאר בביתו. הבוקר (שישי) נחשפה הצעה חדשה שקיבל סולשיאר, ושאותה הוא זה שדחה.

בדנמרק מחפשים מאז הקיץ מאמן חדש שיתפוס את מקומו של קספר יולמאנד, שעזב בתום היורו, ולאחרונה פנו לסולשיאר. להפתעתם, הנורבגי מיד דחה את הפנייה, אבל בטענה שהוא מנהל מו"מ מתקדם עם "קבוצה גדולה" ושזו הסיבה לסירובו אפילו לקיים ראיון עבודה.

אולה גונאר סולשיאר, מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כמעט שלוש שנים ללא קבוצה. סולשיאר/רויטרס

סולשיאר בן ה-51 כאמור משלים כמעט שלוש שנים ללא עבודה, הוא פוטר ממנצ'סטר יונייטד בנובמבר 2021, ומעניין לראות אם בקרוב הוא אכן ישוב לאמן. באירופה תוהים אם אכן ישנה "קבוצה גדולה" שמנהלת איתו מגעים בימים אלו ואפילו שחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד פול פארקר הופתע מההתפתחויות האחרונות: "אני בהלם, אני לא רואה אותו מאמן קבוצה גדולה חוץ ממנצ'סטר יונייטד וזו הטלת פצצה מבחינתי שהוא סירב לדנמרק".

לאחרונה הצהיר סולשיאר על רצונו לאמן את נבחרת נורבגיה אם הדבר יתאפשר - חוזהו של המאמן הנוכחי סטאלה סולבאקן יסתיים בדצמבר 2025 - אבל סולבאקן עצמו מעוניין גם כן להמשיך לאמן את נבחרת נורבגיה, דבר שצפוי לקרות אם יצליח להוביל אותה למונדיאל שיתקיים ב-2026.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully