וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת לא התרשמו מאוסקר גלוך: "לא מסוגל לנצח שום מאבק"

בתקשורת הצרפתית העניקו לקשר ציונים נמוכים למרות הבישול: "פעולה אחת טובה כל המשחק". גאנדלמן סחט מחמאות וגם אבו פאני: "שחקן ברמה"

תקציר: איטליה - בלגיה 2:2/ספורט1

הפעם לאוסקר גלוך אין יותר מדי תירוצים. קשר הנבחרת קיבל קרדיט מלא מרן בן שמעון במפגש אמש (חמישי) עם נבחרת צרפת, אבל למעט הברקה אחת עם בישול לעומרי גאנדלמן, כוכב רד בול זלצבורג התקשה מאוד מול הפיזיות הצרפתית. לפני המשחק הקדישו לגלוך תשומת לב מיוחדת וסימנו אותו כשחקן שצריך לעצור אצל הכחולים-לבנים, אבל אחרי המשחק הודו שהוא לא הרשים במיוחד.

"הבישול שלו לעומרי גאנדלמן היה המהלך החיובי היחיד שנזכור מהמשחק שלו", כתבו באתר "FootMercato", שם הוענק לו ציון 3 מתוך 10. "הוא לא מסוגל לנצח שום מאבק מול הקשרים של דשאן, ונעלם לחלוטין מהמגרש".

ב"ל'אקיפ" קיבל גלוך ציון 4. "לקשר המבטיח היה משחק חלש כמו לשאר חבריו. הוא לא סיכם את השער לרגע, ולא נגע יותר מדי בכדור. לזכותו יירשם הבישול היפה בשער השוויון", נימקו.

גאנדלמן הותיר על הצרפתים את הרושם החיובי ביותר. "נקודת אור במשחק בו הנבחרת שלו לא הייתה קיימת מבחינה התקפית", כתבו ב-"FootMercato", וגם ב"ל'אקיפ" קיבל שחקן גנט את הציון הגבוה ביותר מבין שחקני ישראל: "מלבד השער לא היה יותר מדי מה לכתוב עליו, אבל יש לו נוכחות".

שחקן נבחרת צרפת, מייקל אוליסה, מול שחקן נבחרת ישראל, אוסקר גלוך. רויטרס
התקשה מאוד מול הפיזיות הצרפתית. גלוך מול אוליסה, אמש/רויטרס
אודארדו קמאבינגה נבחרת צרפת לצד מוחמד אבו פאני נבחרת ישראל. GettyImages
רושם חיובי. אבו פאני/GettyImages

מוחמד אבו פאני גם כן סומן כנקודת אור וב"ל'אקיפ" ציינו: "אחד השחקנים הכי טובים של נבחרת ישראל. למרות הדומיננטיות של צרפת, היה אפשר לראות שמדובר בשחקן ברמה. בכל נגיעה שלו בכדור, הוא עשה משהו טוב, בעיקר במחצית הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully